Haha klopt. Zet hem anders op 10 (converteerkaart is niet zo duur cf > cam!).
Haha klopt. Zet hem anders op 10 (converteerkaart is niet zo duur cf > cam!).
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
mmm ik heb nog echt een snerd team,maar dat komt ook omdat ik niet zoveel speel de laatste tijd
mooie tijd om weer te beginnen lijkt me :smile: .
Maar hebben jullie nog tips voor snel geld ofzo of goeie spelers die niet duur zijn ?
want ik krijg met moeite soms (ja niet lachen) 2-3k :biggrin: hoogste was 10k -_-
doe ik zo,weet de helft namelijk niet meer XD moet ik ff kijken op de ps3 zo.
Zijn er nog mensen actief met UT?
Begint mij beetje te vervelen verlies alles :p terwijl ik toch een redelijk goed team heb![]()
Na een tijdje niks ermee gedaan te hebben, ben ik weer voorzichtig begonnen. En het speelt toch wel weer lekker
Alleen jammer dat er geen Leaderboards in zitten. Haalt toch een beetje het doel uit het spel.
Naja het is of geld erin stoppen, of veel tijd erin steken.
Ik heb zelf niks gekocht behalve het spel zelf dan.
Toch 3 aardige top teams nu, met Eto'o Torres enzo.
Wel veel tijd erin gestoken![]()
ow zo kan het dus ook
ik ga nu maar weer is ff ut doen......
kijken of ik nog wat leuks kan kopen ofzo...
Ik heb Lavezzi gekocht voor 1.950
Zijn er nog veel mensen die deze game spelen?
Ik heb het persoonlijk een beetje gehad.. Elke keer sparen om een speler te kopen en dan weer opnieuw beginnen
Heb besloten om alleen nog maar pakketjes te kopen. En elke speler die erin zit in mn nieuwe elftal: "Pack Only", te stoppen
Zodra ik alle posities bezet heb ga ik ermee spelen. Kijken of dit nieuw leven in UT kan brengen voor mij.![]()
Lavezzi is echt een top speler. Hij is snel. Heeft veel tricks en kan goed afwerken.
zoek je nog een goeie keeper neem dan neuer![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers