Hey allen,
Ik ga waarschijnlijk een xbox 360 erbij kopen, alleen maar voor MW2/halo/cod4.. (toernooi games) moet ik dan een arcade of een elite of zo pakken?
gr. deadguyyy
Hey allen,
Ik ga waarschijnlijk een xbox 360 erbij kopen, alleen maar voor MW2/halo/cod4.. (toernooi games) moet ik dan een arcade of een elite of zo pakken?
gr. deadguyyy
Laatst gewijzigd door swift4life; 4 maart 2010 om 15:14 Reden: Denk aan hoofdletters topic titel
Hey,
Dit maakt in principe niet uit, kwa geluid/beeld/prestaties is het precies hetzelfde, het is precies hetzelfde als de ps3, het verschil zit hem in de harde schijven. Maar nu mijn vraag, ga je hem 2de hands of nieuw kopen?
Want dan kan ik je namelijk verder helpen :wink_smile:
ik ga een nieuwe kopen, headset is niet nodig opzich. daar ga ik een triiton ax pro voor halen
Kwa prijs maakt een nieuwe niet veel uit, je hebt elite paketten, vanaf 229€, dus hier moet je ff kijken welke games/1 of 2 controllers je wilt.
de arcade is er vanaf 179,99 in een pakket, maar hier heb je nog wel geheugen bij nodig, wat ook nog is 85€ kost.
Dus afhankelijk van wat je wilt, zou je kunnen kiezen
Ik zou je aanraden om voor de elite te gaan, en welke bundel (MW2, BFBC 2, Halo 3) moet je zelf kiezen![]()
ik keek net ff snel op marktplaats, en daar zag ik verschillende (nieuwe) arcades voor 100 tm 150 euro.
en ik las gister ook dat je op zo''n 256mb memorycard een paar spellen kwijt kon.
Btw, kun je ook een usb stick als harddisk gebruiken?
Tegenwoordig kan je usb harddisks gebruiken als opslagcenter
Beter kiezen voor zekerheid en voor de elite gaan, je wil niet hebben dat je extra schfijruimte moet bijkopen voor je DLC (mappacks). Zit zelf met een arcade maar had zeker voor de elite moeten kiezen![]()
als je er niet veel mee van plan bent adviseer ik je om een arcade te kopen en een 16 gig usb stick![]()
arcade is goedkoper, ik zou die ook halen als je alleen toernooi games gaat spelen![]()
www.youtube.com/thenameismalvin
Wat dacht je van de Slim? Wel nog even wachten:
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2552158
Ik zou anders de Elite nemen. Kwalitatief zijn de oudere x-boxen soms minder goed en maken ze meer lawaai, kunnen ze eerder leesfouten hebben, Red Ring Of Death etc.
Bovendien is de extra schijfruimte fijn, afgezien van DLC: X-box360 spellen kan je op je hard disk zetten om de laadtijden korter te maken. Om te spelen moet je wel altijd het schijfje in de lade hebben.
Grappig dat wist ik niet. De photo's waren idd gefaked door een lolbroek.
Ik zou ook eerder pleiten voor een Xbox360 SILENT (ipv zo'n stofzuiger) die ook nog eens de schijfjes niet bekrast. Maar de Elite zal ongetwijfeld beter zijn.
En wat boeit het of zo'n kast kleiner is, als ie maar goed koel blijft, geen lawaai maakt en je schijfjes heel houdt! Wat dat betreft vind ik mijn PS3 slim soms wel idioot warm en had hij ook nog iets stiller gemogen.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers