Ga je voor wireless gaming? Dan is de slim versie eigenlijk de enige optie, alleen deze heeft een ingebouwde wireless ontvanger. De los verkrijgbare adapter is helaas, waardeloos!
*edit* zie nu pas dat het een hele oude post is, haha.![]()
Ga je voor wireless gaming? Dan is de slim versie eigenlijk de enige optie, alleen deze heeft een ingebouwde wireless ontvanger. De los verkrijgbare adapter is helaas, waardeloos!
*edit* zie nu pas dat het een hele oude post is, haha.![]()
Laatst gewijzigd door DivZz-NL; 13 mei 2011 om 01:38
ja, ik ga iig voor de slim. met fable en halo in het pakket :-)
Heb precies dezelfde versie en ook de orginele losse ontvanger, waarschijnlijk is bij jou het algehele draadloze signaal beter dan dat het bij mij is. Daarom is het niet voor iedereen de beste koop. (PS3 heeft naar eigen ervaring een betere wireless ontvanger, want die werkt hier wel optimaal.)
Die van mij heb dus een RROD....
Nu vraag ik me af of ik via MP een arcade koop, met mijn 120 gb hdd van de elite, heb ik dan nog steeds dezelfde prestaties? of zit er geen verschil in?
Kick! Is er iemand die weet of de arcade gewoon hetzelfde is als de elite, maar dan zonder de hdd?
Ik weet niet zoveel van Xbox 360 af maar de Arcade heeft een ingebouwde memory card van 256 en nog een paar verschillen.
Ik heb wel een link gevonden met daarin de verschillen, al weet ik niet of het wel betrouwbaar is maar goed
http://hubpages.com/hub/What-is-the-...box-360-Models![]()
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
In principe zijn de Arcade en de elite niet zoveel verschillend. Al heb ik zelf het idee dat de elite wel degelijk stiller is. Ook is het verschil met elite dat de arcade geen HDMI uitgang heeft. (de Pro versie heeft als het goed is ook HDMI)
De vraag is alleen, wil je een oude arcade? die hebben over het algemeen sneller last van kwetsuren, (RROD) net als bejaarden slijten die xdoosjes ook tzt.
heb ook nog wel een link voor je om die RROD te repareren. Mocht je dat willen, moet je me maar ff een pm sturen.
De nieuwere arcade had toch ook hdmi geloof ik? En ik heb het over de witte, fat model, niet de slim.
Ik wil dus alleen een console kopen via marktplaats ofzo, ik heb alle accesoires hier nog liggen, inclusief een 120gb hdd, dus als het geheugen het enigste verschil is kan ik net zo goed een relatief goedkope dikke arcade kopen via het internet.
De nieuwe zouden idd over HDMI kunnen beschikken, maar das alleen even extra goed verifiëren bij de verkoper.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers