Tot mijn grote 'verbazing' merk ik dat er geen fitness topic bestond. Gaan onze lieve gamertjes dan helemáál niet naar de sportschool? Of hebben we er geen plannen voor? Of juist wel?
Ik heb in het verleden vaak gefitnest, echter heb ik het niet altijd kunnen volhouden. Mijn grootste periode van fitness duurde ongeveer anderhalf jaar, waarin ik vooral bezig was met droog trainen. Daarna heb ik weer een zomertje Portugal gehad en aangezien ik aanleg heb om snel aan te komen wanneer ik niet op pas (Wat je op vakantie niet snel doet), vlogen de kilo's daar snel weer aan. Ik heb dan ook nog wel mijn six-pack van destijds, echter zitten die nu weer terug in de koelkast :biggrin: Nu ben ik weer begonnen deze week en gaan we nu voor een nog langere periode door. Ik sta strak van de spierpijn, wat opzich niet een verkeerd gevoel meegeeft. Echter kan ik nu al 2 dagen niet voluit meer trainen (armen, borst, schouders) dus heb ik besloten mezelf wat te helpen met het aanschaffen van een [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Prote%C3%AFne"]Proteïne - Wikipedia[/ame] shake. (klik). Hierdoor zullen de eiwitten mij helpen om de spieren sneller te laten herstellen, waardoor ik weer sneller (en meer) kan trainen. Eiwitten kunnen ook gewoon uit het eten gehaald worden (zoals in kwark bijvoorbeeld).
Wie traint er nog meer (regelmatig)?
Hoe ziet jouw wekelijks programma er zo ongeveer uit?
Wat is jouw trainingsmethode?
Heb je vragen over bijv. je wel goed traint of niet?
Zou je ook willen beginnen?
Kort om.. het fitness topic.

), vlogen de kilo's daar snel weer aan. Ik heb dan ook nog wel mijn six-pack van destijds, echter zitten die nu weer terug in de koelkast :biggrin: Nu ben ik weer begonnen deze week en gaan we nu voor een nog langere periode door. Ik sta strak van de spierpijn, wat opzich niet een verkeerd gevoel meegeeft. Echter kan ik nu al 2 dagen niet voluit meer trainen (armen, borst, schouders) dus heb ik besloten mezelf wat te helpen met het aanschaffen van een [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Prote%C3%AFne"]Proteïne - Wikipedia[/ame] shake. (
Met citaat reageren

rekken en strekken altijd na de warming up natuurlijk.

Favorieten/bladwijzers