deze oefening www.youtube.com/watch?v=CfNqNeKHj3Q&
En die kan je ook met zu'n 2en doen, dan houd je je benen gewoon gestrekt en laat je ze iemand anders gooien, en dat kan je dan ook afwisselen met naar rechts gooien of links
deze oefening www.youtube.com/watch?v=CfNqNeKHj3Q&
En die kan je ook met zu'n 2en doen, dan houd je je benen gewoon gestrekt en laat je ze iemand anders gooien, en dat kan je dan ook afwisselen met naar rechts gooien of links
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Trainen gaat goed, nog steeds 4 x in de week aanwezig in de sportschool en heb ook nog steeds zin om elke x te gaan.
zijn ondertussen nu met 6 vrienden bij de zelfde sportschool waardoor er iedere dag toch wel iemand mee gaat dus dat is wel fijn.
Ben nu nog steeds bezig met alles te trainen, buikvet is nagenoeg weg waardoor de buikspieren nu goed zichtbaar zijn.
Wordt ook steeds drukker in de sportschool en er komen ook weer leuke vrouwen bij haha dat is dan weer een voordeel.
Na de vakantie ga ik beginnen met een dieet om aan te komen en een serieus schema van de eigenaar van onze sportschool.
Tijdje gedaan samen met een collega (v).
Was toen wel leuk enzo.
Maar alleen krijg ik mezelf niet zover om daar heen te gaan en te beginnen.. Als ik éénmaal begonnen ben dan ga ik ook het liefst "dood" op de loopband. Nog een beetje fietsen en wat apparaten.
Heb voor mezelf niet meer de intentie om spieren te kweken op mijn leeftijd. Weet niet eens of dat uberhaubt nog wel kan en zin heeft.
Probeer nu wat zelfstandig te gaan lopen in het park in de buurt.. Maar ook dat komt er niet echt van.
Tis wel jammer dus misschien komt de "drive" nog een keer. Ik weet dat het heerlijk is als je klaar bent maar die gedachten krijgen mijn niet echt uit de voordeur.
In elk geval zal ik denk ik wel moeten om mijn gewicht op peil te houden. Is ook niet echt makelijk, terwijl ik al veel dingen wat eten en drinken betreft laat..
D
Ik probeer het nu verder uit te bouwen naar 4x/5x per week. Maar ik moet denk ik echt een eetschema erbij gaan pakken, wil ik sneller resultaat gaan zien!
Voeding is zo belangerijk als je zo frequent gaat sporten... dan heb je echt speciale shakes enzo nodig om te zorgen dat je o.a je spieren en je lichaam voldoende stoffen krijgen om te herstellen enzo..
Beetje sportschool kan je daar perfect mee helpen.. de fit4free dingen wat minder.
D
Veel vlees eten, massa's vlees hele koeien en paarden en walvissenzoiets?
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Eiwitten proteine ijzer als een malle hahaha. ik ben van plan om, vanaf aanstaande maandag 5x per week te gaan fitnessen.
Maandag: borst en biceps + buik.
Dinsdag: schouders/rug en triceps + buik.
Woensdag: Cardio
Donderdag: borst en biceps + buik.
Vrijdag: schouders/rug en triceps + buik.
Zaterdag: werk
Zondag: rust haha
iemand nog tips, qua eten? ik neem aan gewoon veel eten met eiwitten en ijzer. Dus pasta en kip etc. en bananen
Wat versta jij onder één dag trainen met Cardio bijv?
Ik ben sinds 2 maanden ook begonnen met fitness en het bevalt me heel erg goed!
Ik doe het 3x in de week, maar dan ook echt een hele goede training van 1,5 a 2 uur.
Met dank aan TraXxii!!
ik doe meestal sessies van ook 1,5 tot 2 uur. zodat ik zeker weet dat ik alles gehad heb en goed getraind heb.
Met Cardio doel ik op, 15 minuutjes roeien, 15 minuutjes met helling lopen van iedere halve minuut 0.5% helling omhoog, en hardlopen 15 minuutjes. en dan nog even fietsen
Kijk, eindelijk een Fitness Topic.
Zelf fitness ik 4x in de week en gebruik ik maximaal supplementen en eet me kapot.
Gelukkig werkt dit....
Oke netjes man(Y)!
Dat zijn inderdaad goede trainingen. maar met bijv borst en biceps + buik, hoe vul je dan zo'n training van anderhalf uur ?
Want dan ben je echt ontzettend lang ermee bezig lijkt me met hetzelfde.
Bij mij bestaat een training meer uit Steppen(of hoe dat ding ook heet) , dan krachtapparaten, loopband, krachtapparaten, fietsen. Meer op schema ook wel , omdat ik net begonnen.
Met dank aan TraXxii!!
Als ik borst en biceps doe pak ik verschillende apparaten.
als eerst pak ik de Brug om mijn borst te trainen, daar doe ik 2 oefeningen op. voor mijn borst en daarna de oefening voor de onderkant van mijn borst + biceps.
Daarna doe ik bank drukken, dan pak ik de buitenkant en de binnenkant van mijn borst dat zijn ook weer 2 oefeningen.
Daarna pak ik een apparaat waarmee ik de bovenkant van mijn borst train.
Dan ga ik buikspieren doen.
Daarna train ik mijn Biceps, hier doe ik drie oefeningen. bovenkant biceps, daarna onderkant en dan de hele biceps.
en dan als laatste doe ik nog een keer met losse dumbells mijn borstspieren trainen.
En soms als ik dan nog fut of zin heb doe ik nog een keer benen![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers