Geen Naruto deze weekMaandje terug ook al niet, hebben ze er geen zin meer in ofzow
![]()
Geen Naruto deze weekMaandje terug ook al niet, hebben ze er geen zin meer in ofzow
![]()
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Jawel die heb ik gezien, was erg vetMaar vorige maand ergens was er ook al geen episode. Vind het raar want ik wil verder met het verhaal en het rare is er komt dan ipv 2 episodes [Wat je verwacht als je 1 week niks krijgt] maar 1 episode..
Word tijd dat ik One Piece is oppak. Of Bleach..
Uhm er komt maar 1 episode per week uitDubbele afleveringen doen ze maar zelden, is maar 1 keer gebeurd volgens mij
Neejoh niet 1 keer toch? Kan me zeker wel meerdere keren herinnerenBlijft raar dat als ze het 1 week niet doen dat je de week erop er maar 1 krijgt..
Elke anime serie heeft zijn eigen tijdslot oftewel 1 episode per week
Tenzij je een "finished airing" anime serie kijkt, dan kun je zoveel episodes achter elkaar kijken![]()
Nu dat ik Anime series convert zodat ik ze lekker in bed op de Vita kan kijken, jaag ik door sommige series heen alsof het niets is.
Het laatst Tasogare Otome x Amnesia gekeken. Briljante serie, jammer dat deze afgelopen is na episode 12.
Volg nu ook Accel World. Super serie!
Ook heb ik de eerste aflevering van Sword Art Online zitten kijken en dit soort series bevallen mij ontzettend goed. Net als .Hack// series. Super.
Weet iemand meer series in dezelfde setting?
Laatst gewijzigd door Sonics; 12 juli 2012 om 20:55
Nou, in die zin dat de game-realiteit in de amine's verwerkt is.
.Hack gaat over online gaming, Accel World betreft een online fighter en Sword Art Online gaat over een MMORPG online.
Ben zelf ook anime fan en gaa iets veder dan alleen kijken van series/films
Ben zelf een grote fan van bleach, helaas hebben ze een grote pauze![]()
hoop dat ze begin '13 weer veder gaan
(( al die onzin berichten die op internet staan dat ze gestopt zijn met bleach is f#cking BS en mensen moeten echt eens informatie zoeken voordat ze wat posten, ze zitten op een pauze omdat ze te snel inliepen op de manga en filler episodes te veel zou gaan kosten en ze dit dus niet wilden .. dat is wat hun zelf gepubliseerd hebben namelijk.... ))
Met naruto ben ik gestopt toen ze met shippudden begonnen .. heb de eerste paar gekeken maar nee..
Veder kijk/heb ik gekeken
Death note
Tokko
one piece
ghost in the shell
paprika
balde force exe
devil may cry
strait jacket
Black blood brothers
Black cat
Elfen lied
.hack/
dragonball
inu yasha
gundam
en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer ...
ook verzamel ik figuren en gaa ik naar anime cons =)
Laatst gewijzigd door PaganizeR; 15 juli 2012 om 20:11
Al mijn posts zijn met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Kirei koto wo ieru hodo nanimo dekichainai kedo...
Zojuist Steins;Gate afgekeken. Ik had er hoge verwachtingen van nadat iemand het aanrade, maar nog steeds overtrof het mijn verwachting ervan. Het begin is misschien een beetje onduidelijk, maar daarna wordt het gewoon ijzersterk. Echt een aanrader.
PSN ID: XR-NOFEAR17 / NL-XTR17 / GamerTag: XTR17 //Last.fm/user/XTR17 / Raptr.com/XTR17 / Myanimelist.net/profile/XTR17
Eindelijk volgende week weer is waar het om de draait in de Naruto serie, Naruto![]()
Afgelopen afleveringen waren tof!
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Die filler nee, vond ik ook echt nergens op slaan..maar ik moet zeggen het is wel erg vet om al die bekende te zien, ook wel weer erg triest ergens. :/ vooral de laatste episodes
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers