dinho en rayzinho wanneer kunnen jullie?
van reiver weet ik dat ie niet eerder dan woensdag kan... succes met tentames/exames![]()
dinho en rayzinho wanneer kunnen jullie?
van reiver weet ik dat ie niet eerder dan woensdag kan... succes met tentames/exames![]()
Laatst gewijzigd door nival; 26 september 2010 om 20:26
Boys van de Minor. Ik ben werkloos en ik heb geen school. Ik kan ALTIJD.Zeg maar wanneer ik tijd voor jullie kan/moet "vrijhouden".
Amsterdamsche Football Club Ajax!
Frankie de Bull geeft Ajax vleugels!
Ik kan vaak savonds maar moet een PM krijgen of een bericht hier lezen. Op beuk na heeft niemand dit in de 2de seizoenshelft gedaan. Erg teleurstellend.
Ik weet dat FIFA 11 eraan komt en dat we daarom FIFA 10 een beetje opzij leggen maar hou dit in je hoofd: Als je nu niks meer van je laat horen in de competitie kunnen wij de pot op, en dat betekent, met de indeling van de nieuwe FIFA 11 competitie, kunnen de inactieve mensen de pot op. Om het maar even te zeggen waar het op staat.
Wij doen stuk voor stuk moeite om dit te organiseren dus als je je er voor inschrijft is het fijn dat je ook actief blijft. 2 potjes in de week meer vragen we niet.
Dank u.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Ik kan vaak savonds maar moet een PM krijgen of een bericht hier lezen. Op beuk na heeft niemand dit in de 2de seizoenshelft gedaan. Erg teleurstellend.
Ik weet dat FIFA 11 eraan komt en dat we daarom FIFA 10 een beetje opzij leggen maar hou dit in je hoofd: Als je nu niks meer van je laat horen in de competitie kunnen wij de pot op, en dat betekent, met de indeling van de nieuwe FIFA 11 competitie, kunnen de inactieve mensen de pot op. Om het maar even te zeggen waar het op staat.
Wij doen stuk voor stuk moeite om dit te organiseren dus als je je er voor inschrijft is het fijn dat je ook actief blijft. 2 potjes in de week meer vragen we niet.
Dank u.
double postmaar baco kan je vanavond dan uur of 9 ofzo
@ Baco: jij snapt ut, ik zit ook te wachten op berichtjes etc. Alleen die komen nooit op een enkeling na in dit topic.
@ Sjoerd: woensdag avond moet je vrij nemen.![]()
Laatst gewijzigd door NL-Funfunner; 27 september 2010 om 16:43
gepensioneerde ITG`er
![]()
Wil alvast melden dat ik niet meer mee doe in de fifa11 comp.. aangezien ik de game niet ga halen.
Ik ben nog maar heel weinig op ps3, dus ga waarschijnlijk ook niet verder in fifa 11 en ik ga denk ik pes 11 halen in plaats van fifa.
Maar als iemand nog tegen me wil spelen in de minor league, stuur me dan ff een pm of vermeld het in dit topic.
Laatst gewijzigd door NL-Funfunner; 27 september 2010 om 16:50
gepensioneerde ITG`er
![]()
Ik houd woensdagavond voor je vrij, al het goed is ben ik dan ook gewoon online. In de rust van de CL spelen?
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Volgens mij heb je de wedstrijd al verloren man..
Ik ben altijd online, zowel op PS3 als PSN. Aan mij ligt het niet, tegenstanders.![]()
Damn, had ik ff nodig die paar uurtjes. Wat kan een borrel zwaar vallen op een lege maag zegDaarna thuis, eten, en ik kon mijn ogen niet meer open houden!
Nu is iedereen vast weer weg. Ik mis die tijden wel waar beuk gewoon nog elke nacht tot 3 uur online wasOf mis ik nu weer iets?
![]()
Wacht maar totdat ik in de Major League speel!
Lashroman, Ri-dge, Djankie en Steffris, wanneer willen jullie spelen?
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers