Ray, gaat onze wedstrijd nog lukken ?
Ray, gaat onze wedstrijd nog lukken ?
Nog tot uiterlijk vrijdag wedstrijdjes spelen, anders vul ik ze in, dus hou daar rekening mee.
zelfde geld voor minor leaque
@ray dan moet 't morgen of donderdag ..
ey wnr zijn jullie klaar??
ik wil nog steeds mee doen ik wil deze keer wel op tijd zijn
-----_____-----http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=24403-----_____----
I'm the punishment of God.If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like Me upon you.
Als je ons kan toezeggen dat je de moeite gaat doen om 2 wedstrijden per week te spelen voor de competitie (wat inhoud dat je mensen moet toevoegen, met ze moet afspreken, ze soms achterna gaan) dan kan je wat mij betreft volgend seizoen meedoen!
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
tuurlijk de enige dag dat ik nie on ben is op vrijdag dus ht moet wel lukken![]()
-----_____-----http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=24403-----_____----
I'm the punishment of God.If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like Me upon you.
Ok dan kom je op het lijstjeHou dit board in de gaten vanaf de komende week, voor de nieuwe competitie
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
thriliej, wanneer kan je tegen mij de play off spelen?
had je bericht net pas gezien... enkele wedstrijd... met idien nodig verlenging en of penalty's.. wil je fifa 11 of fifa 10?
nival,
ik moet het ff uitstellen tot volgende week, heb gister een sollicitatiegesprek gehad (momenteel werkloos) als internationaal vrachtwagenchauffeur.
mocht ik worden aangenomen dan krijg ik ritjes naar Gibraltar en sicilie. neem aan dat de meesten wel weten dat dat met de vrachtwagen niet binnen 2 dagen erbent...
en dat ik soms dan 3 week achter elkaar niet thuis ben.
ik krijg volgende week te horen of ik wordt aangenomen of niet... mochten we nu spelen , en mocht ik worden aangenomen dan heeft de uitslag geen nut voor jouw als ik wel zou winnen.... dus maandag weet ik meer... excuses
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers