Hier kunnen we lekker praten over Playstation Plusik verwacht binnenkort een eigen board voor Psn Plus dus dan kan dit topic daarheen.
Hier kunnen we lekker praten over Playstation Plusik verwacht binnenkort een eigen board voor Psn Plus dus dan kan dit topic daarheen.
Vindt het nog allemaal vrij algemeen, dus een balletje:
Hoe zit het met de Cross-game chat functie? is die alleen voor PSN+ of voor iedereen?
Shut up you fool!!!
Sony zal dat voor iedereen doen.. Maar wanneer die komt weet niemand
Forza Ferrari!!
ik ben er wel enthousiast over al het exclusive kan nu ook onze kant op komen. sony kan misschien gaan concurreren met microsoft voor dlc,s door deze service.
Ik ben nog een beetje huiverig voor Plus.
Ik heb in de PSN Store wel onder PS+ gekeken, maar vind het vrij karig eigenlijk.
Of wordt de lijst uitgebreid op het moment dat je werkelijk Plus abonnee bent ??
m.a.w.: wat krijg je als Plus abonnee zijnde ?
Voor WipeOut hoef ik het al niet per se te doen, gezien ik de game al heb.
je krijgt ook nog age of zombies en nog 1 en verder tal van andere aanbiedingen voor goedkopere prijs.
zal er na mij vakantie is induiken, denk wel het relaxt is om er bij te hebben
en haagse zag dat je age of zombies aan het spelen was,hoe is het ?![]()
haha grappig man best lastig doet me denken aan een spel op internet.. boxhead.
Hah, boxhead, m'n vader is verslaafd lol.
Ga het hem eens voorstellen en toch eens nadenken over aankoop.
Ik heb net de 3 maanden versie van het abonnement gekocht maar geen LBP gekregen![]()
komt vast omdat alleen jaar abonnementneemers het krijgen(gok ik)
Hoe zit het met die games en trophies dan, heb je bijvoorbeeld bij destruction derby trophys?
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers