geen idee, maar dat boeit me niet zo.. ben niet zo'n hunter.. alleen als het spel me echt boeit. Tot nu toe alleen dus Bad Company 2, Fallout 3 en inFamous dus.
ben ff de ps blog aan het lezen mischien is er nog wat leuks,dat zet ik hier dan neer veel leesplezier!
Spoiler:
zat net op men us accoount te kijken maaruh die psn+ van hunh is echt veel uitgebreider![]()
ik haat dat echt
geloof dsaar niet zo in .. wij worden met alles achter gesteld
ik zou het eigenlijk ook wel fijn vinden als we van te voren weten wat het ons gaat brengen .. wat al vast staat wat voor plus beschikbaar wordt .. want durf nu niet eens geld uit te geven in de store
Ik heb de Sony Helpdesk gebeld over LBP. Had het idee dat daar nog verwarring over bestaat! Maargoed er is mij verzekerd dat als je LBP gedownload hebt, dat die voor eeuwig en altijd voor jou is, ook als je geen psn+ meer hebt!
Waar staan alle voordelen op een rijtje zodat ik een paar maten kan overtuigen en mezelf ook?
Ja, vraag net ietsje te snel omdat ik geen zin heb om op te zoeken, maar die 200€ is dat met al die kortingen inbegrepen ofzo?
Of echt enkel shit die je gratis krijgt, zit natuurlijk een paar dingen bij die je helemaal niet wilt of nodig hebt.
Alleszinds bedankt en ik check nu de site van sony;-)
Heb gister de automatische download functie aan gezet. En zet net mn PS3 weer aan en tadaa er stonden 2 demo's voor me klaar, geinstaleerd en wel! Alleen een beetje jammer dat ik die games al helemaal heb. Heavy Rain en Modnation Racers.Zou handig zijn als ze dat op de 1 of andere manier kunnen zien op psn.
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers