Volgens mij staat dat onder systeem instellingen, ff aanvinken.
Nog even iets belangrijks:
Heb net gelezen dat je Psn Plus automatisch verlengd word! Dus mensen met creditkaarten pas op!
Volgens mij staat dat onder systeem instellingen, ff aanvinken.
Nog even iets belangrijks:
Heb net gelezen dat je Psn Plus automatisch verlengd word! Dus mensen met creditkaarten pas op!
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Misschien te weinig ruimte op je hdd? Of heb je ze al een keer gedownload?
Er moet geloof ik minimaal 4gb vrij zijn op je schijf dacht ik.
na heb nog 195 gig vrij dus dat moet geen probleem zijn lijkt me heb ze wel al eens gedwonload maar ook weer gewoon verwijderd![]()
ik zal een goglen of nog meer mensen dit probleem hebben
dit heb ik tot nu toe kunnen vinden
-After selecting [On], use the directional buttons to select the time period during which you want the system to automatically download the content. If required, follow the on-screen instructions to confirm settings for automatic login to your system under Users and automatic sign-in to your PlayStation Network account.
-This feature can be used on only one PS3 system per PlayStation Network account. When this feature is set to [On] and [Automatic Download] has already been set on another PS3 system using the same PSN account, the setting on the other PS3 system will automatically be set to [Off].
-The PS3 system must be in standby mode (power indicator is lit solid red) during the time period when you want the system to automatically download the content.
System software update data will be downloaded automatically but not installed. You must install the system software update data manually.
-The PlayStation Plus icon is displayed for content that has been automatically downloaded. Any content that has been automatically downloaded and installed but has not been used will be automatically deleted after one month.
-Automatic download will not be performed if the amount of free space on your system’s hard disk is less than 5GB.
Laatst gewijzigd door Muppet-NL; 1 juli 2010 om 13:31
Standby en automatisch inloggen aanzetten dus?
even een vraagje met auto download moet ik een tijd invullen ma wat maakt dat uit is dat when hij doet downloaden of wat en moet hij dan ook aanstaan ? bvd
Iig op standby modus, dat je rode lampje aanstaat. ;-)
Plus word automatisch verlengdshit mijn credit card gegevens staan er niet op hoe krijg je die eraf?
Laatst gewijzigd door Muppet-NL; 2 juli 2010 om 08:02
Net Age of Zombies uitgespeeld.
Iets minder dan een uur mee bezig geweest.
Is wel een leuk spel, alleen jammer dat het niet met twee pookjes werkt, maarja het is voor de psp bedoeld en die heeft dat natuurlijk niet;-)
vond het echt een supertof spel
ook zo leuk aan ps+ je krijgt spellen die je nooit zou kopen,maar vond het jammer toen ik hem had uitgespeeld
Hebben jullie ook de indruk dat je verbinding beter wordt met online gamen?
My very own homebrew!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers