haha.. pfff![]()
haha.. pfff![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Ik heb echt niks met Facebook.
Word je opeens overspoeld met berichtjes van mensen die je 100 jaar terug een keer op vakantie hebt ontmoet en waar ik absoluut niet bevriend mee wil zijn/worden
Heb dus geen facebook meer.........
Heaven is only one step away...damned i have small feeeeeeeeeeeeet
Ik werd echt gestoord van al die shit over Farmville, Treasure dinges etc. etc. etc. Continu berichtjes daarover..
Maar gelukkig heeft iemand mij uitgelegd hoe je die berichten kan blokkeren.. Scheelt al een hoop! :-)
pff, was nog nieteens lid van de ps3clan facebook....:-S
nu maar even lid worden dan!![]()
Iemand enig idee hoe je trophys op je facebook terecht komt
ik heb al eens gesyn met de server via me ps3
maar op facebook komen ze niet te staan
het is 1x gelukt maar weet niet hoe....!!!!
Ik denk ergens bij Account Settings onder Netwerk op je XMB dat je dat moet doen he,
een vriend van me heeft dat gefixt, maar de trofeeën worden pas ge-upload als hij terug online komt dacht ik...
En ik weet ook niet of je kan kiezen welke trofeeën worden verstuurd (bv alleen goud en plat) - anders worden je vrienden hun FB gespamd mocht je een trophyhunter zijn![]()
haha ja dat heb ik al gedaan in XMb menu :p
anders was het al niet 1x gelukt
ik zal eens zoeken op google![]()
Gewoon op de PS3 zelf naar Account informatie gaan en dan je PSN account ff linken met je Facebook account. En hij upload best snel binnen 10 minuten staan je behaalde trophys op Facebook.
ja het is gelukt
ik had alles al tijdje terug gedaan
en de trophy optie ook op aan gedaan
maar op de 1 of andere manier stond die weer op uit
maar idd nu update die gewoon de trophys die ik heb behaald
Is iedereen al lid van facebook?
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers