Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Move Start the Party

Status
    smaiden's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-

Standaard Move Start the Party

Het feest kan beginnen met PlayStation Move! Ontdek hoe deze game de grenzen van sociaal gamen verlegt. Het unieke aan Start the Party! is dat PlayStation Move met de live-videobeelden wordt gecombineerd om een geweldige virtuele realiteit te realiseren. In Start the Party! worden voorwerpen bij wijze van spreken aan de PlayStation Move-bewegingscontroller vastgemaakt, zodat je jezelf met een tennisracket, een honkbalknuppel, een ventilator en nog veel meer in de hand op het scherm terugziet.

Vervolgens moet je dat voorwerp gebruiken om een level te overleven. Met het tennisracket moet je bijvoorbeeld grote groene insecten van je afslaan en met de honkbalknuppel kun je flink op een piñata tekeergaan. Met Start the Party! heb je de gameplay dus écht zelf in de hand! Dankzij de precisie van PlayStation Move kan de PlayStation Eye-camera al je bewegingen in een ruimte in volledig 3D ontzettend precies volgen en dit zie je vervolgens in de game terug. Echt elke beweging wordt in de game weergeven, hoe je ook beweegt, springt, reikt, draait of wat dan ook!
    - Met de PlayStation®Move-bewegingscontroller hanteer je allerlei voorwerpen op het scherm.
    - Maak er een feestje van! Laat iedereen delen in de pret en deel met z’n vieren één bewegingscontroller.
    - Ga talloze uitdagingen aan met zwaarden, hamers, tondeuses en ventilators!
    - Kies uit 20 verschillende activiteiten in het speltype Aangepaste party en ga uit je dak!

Releasedatum: 15 september 2010
    PSN Gamercards
    Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel

Check mijn verkoophoek: KLIK!

Status
    Secuencia's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

PSN ID: Secuencia XFIRE ID: Secuencia

Smile

Als iemand deze game heeft
    Wil je dan even laten weten wat je ervan vind
    ben nog aan het twijfelen of ik deze zou kopen of niet
    Lijkt me wel leuk , maar zou het snel weer beu zijn denk ik
    Alvast bedankt

Status
    Ricotjuhh88's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-
    Gamer IDs

Gamertag: Ricotjuhh88 PSN ID: Ricotjuhh88 XFIRE ID: Ricotjuhh88 Steam ID: Ricotjuhh88 Raptr ID: Ricotjuhh88

Standaard

Wat is jullie record? Het record van me meissie is 4:33

Bier is het bewijs dat god van ons houd en ons graag gelukkig ziet!

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten