Hele weekend nu alweer verpest bah. Hij moet echt weg hoor die vent, want wat kan ik hier slecht tegen. Wie heeft hij nou beter gemaakt afgelopen 3 jaar? En nog geen prijs gepakt.. Bah
Hele weekend nu alweer verpest bah. Hij moet echt weg hoor die vent, want wat kan ik hier slecht tegen. Wie heeft hij nou beter gemaakt afgelopen 3 jaar? En nog geen prijs gepakt.. Bah
gepensioneerde ITG`er
![]()
Echt he dit kan toch niet.. Of ontsla hem desnoods maar geef hem die paar maanden salaris nog meerDit kan gewoon niet.
Die Rutte na de wedstrijd in het interview vond ik gewoon belachelijk, hij maalt er niet eens om. Liever dan een trainer als Steve Mclaren die bij elke goal zijn hoofd stoot aan het plafond van de dug-out
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Rutten heeft toch schijt aan, hij weet dat hij tot aan het eind van het seizoen heeft. dus wat maakt hem het nog uit, hij gaat toch weg. dus ik zeg gewoon nu ontslaan dei vent en iemand anders aannemen of cocu en faber samen trainer maken
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers