Ze leunen achterover om achterin zo min mogelijk weg te geven, wachten op een fout van de tegenstander die er sowieso komt, om vervolgens razendsnel uit te komen en gebruik te maken van geweldige spitsen die gemakkelijk scoren.
Ik heb geen commentaar daar op.. het is zelfs prima! Dat is de manier waarop PSV moet spelen om de zwakte achterin zoveel mogelijk weg te werken, voorin zit het allemaal wel goed daar. Maar echt aanvallend kun je het niet noemen, countervoetbal is het, en dat is inderdaad redelijk Italiaans.
De aanvangstijden van de UEFA Europa League-ontmoetingen met Sibir Novosibirsk zijn vandaag bekendgemaakt. PSV speelt volgende week eerst een uitwedstrijd in Novosibirsk. De aftrap van die wedstrijd is 19.00 uur lokale tijd, ofwel 14.00 uur in Nederland. De thuiswedstrijd in het Philips Stadion begint om 19.30 uur.
lekkere tijd tegen zo'n schijt ploeg maar het moet geen lastige opgaven zijn.
training vrijdagochtend
![]()
Lekker druk op de training
zal wel vakantie zijn
idd een *** tijd zeg
edit:
Psv is goed op weghe 6-0 zie ik staan op eredivisie.nl
netjes hoor
Laatst gewijzigd door redje-_-roy; 14 augustus 2010 om 21:33
6-0 eindigde het, ze speelde heel gretig haha amrabat nog zeggen tegen de scheids laat nog even doorspelen, wel mooi.
gg psv
wat denken jullie van de wedstrijd?
ik heb hem niet gezien
maar ik vind dat een club als psv met zulke cijfers ( moeten wil ik niet zeggen ) maar zeker mag winnen van De Graafschap
vind dat ajax dat ook moet doen
alleen is de vraag of ze dat ook kunnen.
maja vanaaf maar herhaling kijken of morgen
gefeliciteerd met de 3 punten
Inderdaad je bent verplicht om te winnen eigelijk, maar het blijft voetbal he.
Supporters PSV willen geen afscheid van Ooijer
PSV doet er goed aan André Ooijer niet uit te nodigen voor een officieel afscheid, voorafgaand aan de Europa League-wedstrijd PSV-Sibir Novosibirsk. Dat zeggen de voorzitters van de PSV supportersvereniging en PSV Fans United in de komende aflevering van het Omroep Brabant-programma Forza PSV.
PSV is van plan om alle spelers die dit seizoen vertrokken zijn nog eenmaal voor het PSV-publiek in de bloemetjes te zetten.
Maar het vertrek van Ooijer naar aartsrivaal Ajax ligt volgens de beide supportersverenigingen te gevoelig en daarom vinden zij het verstandiger om de verdediger -die in totaal 10 seizoenen voor PSV speelde- niet publiekelijk uit te zwaaien.
Bron: Omroep Brabant
wat een triest gedoe zeg 10 seizoenen voor psv gespeeld en dan gaan lopen zeiken dat ie ergens anders voetbalt ...
zo psv verloren 1-0 dat is echt zuur die gasten zijn de hekken sluiter van rusland![]()
gecondoleerd
ja haha ik heb de wedstrijd gezien..
moest bijna huilen zeg dit is echt schandalig!
ze stellen geen zak voor als je gewoon volop aanval gaat win je daar met 0-3 maar psv ging lekker verdedigend spelen en werden vaak weggetikt op t kunstgras!
snap niet dat je marcellis wegdoet en manolev haalt en in de basis zet!
zonde van je jeugd!
beerens/huntelaar/marcellis allemaal weg laten gaan!!
acj ja valt nog mee heb je weleens gezien wat ajax allemaal laat vertrekken maar daaris dit het topic niet voor ...
heb de wedstrijd niet gezien was het echt zo slecht ??
na misschien 1 pluspunt dat al ze thuis gas geven ze er met 3-0 overheen gaan ?? of niet
ja rutten zal wel moeten..
dalijk brengt hij wuytens nog haha wat een aanfluiting zeg.
ik denk dat ik vanavond pas een beetje afgekoeld ben!
ik hoop dat jullie verliezen vanmiddagahah .. alleen denk ik dat dat niet gebeurd
haha waarom post je dat hier ?
heeft toch niks toe te voegen haha
ik ga toch ook niet elke wedstrijd in het ajax topic posten dat ze hopelijk verliezen:-)
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers