Spelen hier nog mensen de UT series? Ik speel zelf nog wel UT99 en UT2k4!
Heb het hele pakket van UT gekocht voor 20 euro op Steam, erg goedkoop, alleen speelt zowat niemand UT3. T lijkt me wel leuk om met jullie te UTen..
Spelen hier nog mensen de UT series? Ik speel zelf nog wel UT99 en UT2k4!
Heb het hele pakket van UT gekocht voor 20 euro op Steam, erg goedkoop, alleen speelt zowat niemand UT3. T lijkt me wel leuk om met jullie te UTen..
Nog steeds geen antwoord. jammer, erg goeie game welke ik nog elke week speel met veel plezier. inmiddels 200 uurtjes gespeeld, dat is aardig wat, omdat ik bijna nooit achter pc game, behalve oblivion/ut/aoe.
KOPEN DAN!
Ut2004 is zo cheap als wat, en nog steeds zijn er nog wel paar server druk bezocht.
Je kent iedereen waarmee je speelt, echt heel leuk.
Vind dat er wat P3cers gewoon Unreal moeten gaan doen, is hardstikke leuk, vooral met mensen die je kent![]()
als je even een linkje ofzo hebt waar ik hem cheap kan kopen, dan wil ik er nog wel over nadenken ;-)
BUMPIE!
Ik speel nog steeds, en hopelijk komt Sm4shed binnenkort ook meedoen..
Zijn er meer mensen die mee willen doen?
Net zoals jij met Minecraft, weet ik niet wat ik hier leuk aan moet vinden.
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Ik ga liever minecraften, UT vind ik leuk maar dat vond ik niet enorm verslavend toen ik het speelde. Maar succes om mensen te zoeken.
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers