Ik heb natuurlijk Oblivion al voor de PS3, maar toen ik op Steam een aanbieding voor 8,50 incl Shivering Isles zag, kon ik t niet meer weerstaan
Dus als iemand hier nog Oblivion voor de PC zoekt, en goedkoop, neem een kijkje op steam!
Ik heb natuurlijk Oblivion al voor de PS3, maar toen ik op Steam een aanbieding voor 8,50 incl Shivering Isles zag, kon ik t niet meer weerstaan
Dus als iemand hier nog Oblivion voor de PC zoekt, en goedkoop, neem een kijkje op steam!
Ik kon geen goede gedownloade versie krijgen, en dan moet je weer zo zoeken, en je hebt altijd dan kans op virus![]()
Ah thanks voor het melden. Was inderdaad van plan om Oblivion op mijn nieuwe pc te spelen. Inderdaad een mooie prijs.
Edit: Ik zie het nog steeds staan voor 19,99 ?
Laatst gewijzigd door Lashroman; 13 augustus 2010 om 19:22
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Ik zal es kijken of ie bij mij nu ook weer 19,99 is. maar ze zeiden het hele weekend.
Huh wat raar, hij is idd weer 19,99... Voor de speelplezier dat je ervan krijgt is het nog niets maarja.. Misschien dat de prijs vanavond of morgen weer 8,50 is?
Beetje raar.
Talk about weird, fallout 3 kost maar 20 euro.. maar met alle addons oppeens 60, die addons zijn volgensmij echt niet zo duur op psn...
Bamisoep is lekker.
op PSN is het per DLC 10 euro
volgens mij zijn er 5.
Dus dat zou het totaal komen op 70 euro.
10tje goedkoper...
Fallout was ook een tijdje 10 euro. zonder addons
Maar ik heb bijna Shivering Isles uitgespeeld, ben ongeveer ~11 uurtjes daarmee bezig. Mij lijkt Knights of the nine leuker maarja, we zullen zien. Voor diegene die het nog niet hebben, KOPEN! Echt vet. Heb hem op PS3 en PC(PC is wel beter, je hebt custom mods, beter richten etc)
Volgens mij kan je Oblivion inclusief de uitbreidingen nu toch al voor z'n 10 euro kopen in de shop!
Maar je kan natuurlijk ook altijd downloaden!![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers