Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 247

Discussie: Resistance 3 - Algemeen

Status
    Ddude's schermafbeelding
    Redactie
    Gamer IDs

Gamertag: Nevernooit PSN ID: Dennisdude84

Standaard Resistance 3 - Algemeen

Zo. Alle ‘release-informatie’ bij elkaar. Het Amerika zoals we dit kennen bestaat niet meer. Negentig procent van de bevolking is verdwenen en de rest leeft ondergedoken voor de Chimera. Vier jaar na het epische einde van Resistance 2, vinden we de oneervol ontslagen Sentinel Joseph Capelli terug met zijn vrouw en kind en enkele andere overlevenden in Oklahoma. Maar wanneer ze dokter Fyodor Malikov tegenkomen, een wetenschapper met een wanhopig plan om de Chimera tegen te houden, vertrekken ze op een laatste missie naar New York.
    De laatste hoop voor de mensheid
    Volg Joseph Capelli, de laatste overlevende Sentinel van een clandestien militair experiment, op zijn reis door een natie in verval en vecht voor de laatste kans op overleving van het menselijke ras. Naast de epische singleplayer campagne, bevat Resistance 3 de mogelijkheid om de singleplayer in co-op te doorlopen met een vriend, zowel online als via split-screen en een nieuwe multiplayer modus met een progressiesysteem.

• Reis als Joseph Capelli, de laatste hoop voor de mensheid, van Haven – Oklahoma naar New York doorheen een vernietigd Amerika.
    • Zet een arsenaal aan verwoestende nieuwe en bekende wapens in, zoals de Bullseye en de Marksman via het terugkerende weapon wheel.
    • Neem het op tegen slimmere en lenigere Chimera vijanden en nieuwe evoluties binnen de Chimera rassen.
    • Stort je in een heftig coöpspeltype dat zowel online als in split-screen gespeeld kan worden.
    • Uitgebreide competitieve multiplayerspeltypen die zich op talloze locaties wereldwijd afspelen, waaronder de Republiek Tsjaad in Afrika.
    Laatst gewijzigd door smaiden; 21 juni 2011 om 20:33

Status
    Jiang153's schermafbeelding
    iTG Addict

Standaard

ik niet. De Resistance series heeft me nooit echt aangesproken komt denk ik omdat ik het een beetje te eng vind :-S

Check me shop hier :-)

PSN: Megamarco2 add me

Status
    smaiden's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-

Standaard

dude wtf, en je speelt wel resident evil

ik heb alleen resistance 2 gehad en ik vond hem mwua, maar ik kan deze game dan zeker een kans geven
    PSN Gamercards
    Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel

Check mijn verkoophoek: KLIK!

Status
    Speakr's schermafbeelding
    iTG Veteran
    Gamer IDs

PSN ID: Speakrr

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jiang153 Bekijk bericht
    ik niet. De Resistance series heeft me nooit echt aangesproken komt denk ik omdat ik het een beetje te eng vind :-S
    Dacht toen ik de ps3 haalde ook dat 't me te eng werd. Viel allemaal reuze mee. Na Gran Turismo is het nu mijn favo PS3-serie.

Kan niet wachten op deel 3 en hoop niet dat het een prequel wordt, deel 2 eindigde veels te open. Laat mij maar met die macho spelen.

Het leven is hard, maar ik ga harder.

Status
    Rinus454's schermafbeelding
    -= Legendary !TG Member =-
    Gamer IDs

PSN ID: Rinus454

Standaard

Ja, pleur op met je prequel! Ik wil weten wat er NA deel 2 gebeurt!

Btw.. Prequel? Denk je? Het begon toch in Rusland? Terwijl dit overduidelijk in Amerika was.

Verder hebben we die intel al gehad over wat er in het verleden ongeveer gebeurde.

Ik betwijfel het, maar kan het niet uitsluiten helaas.

-edit-

Ik ben ff wezen graven en ik ben tot enkele bevindingen gekomen.. Ik speculeer maar wat en probeer spoilers te vermijden, maar als je de voorgaande spellen nog niet hebt gespeeld, dan raad ik je aan nu te stoppen met lezen! Nu dus! Lees je nog? Mooi!

Spoiler
    Naja, uit de teaser heb ik het volgende kunnen opmaken.

1. Net voordat de trein in de teaser een tunnel inrijd is de Gateway Arch te zien, welke in St. Louis staat.

2. Die Gateway is pas voltooid in 1965(constructie begonnen in 1963).

Minstens 10 jaar NA dat Resistance 2 eindigde... Het is dus geen prequel waarschijnlijk. However.. Er zijn wat vraagtekens bij te zetten.

Hoezo zou de mensheid dat monument bouwen als net de wereld bijna vernietigd is en de Chimera overduidelijk nog niet weg zijn? Daarnaast is de staat ervan ook niet bepaald fantastisch.

Ik kan er geen logica in vinden, dus ik ga het gooien op tijdreizen en/of parallelle universa. Waarom dat? Omdat Insomniac Games in eerste instantie tijdreizen wilden implementeren in de eerste Resistance.

Oh ja, en ik heb Capelli gespot @ 2:00 in de youtube video. ;-)

*Gaat verder graven*

Status
    iTG Veteran
    Gamer IDs

Standaard

Inderdaad, een prequel zou in Rusland moeten zijn, en dit is overduidelijk nog in Amerika. Snap niet hoe je een prequel uit deze trailer kunt halen. (tenzij je deel 1 nooit hebt gespeeld)

Status
    Gamer IDs

Standaard

Echte spoilers nu! ;-)

Spoiler
    Nou, het feit dat de trein kan rijden is er al een.. Verder zijn er nog burgers levend, wat op zichzelf al een zeldzaamheid is. En denk even terug aan het einde van Resistance 2 en dan in het bijzonder de lucht? Als ik dan naar die teaser kijk, dan ziet het er nu een stuk beter uit. Dus ook dit zou ik niet uitsluiten. ;-)

Wat ik overigens ook vreemd vind is dat er overal hints zijn naar New York, maar op het einde je die Gateway Arch ziet.. Confused.

Ik bedoel ik begrijp dat je naar meer steden gaat dan één, maar waarom eerst New York hinten en dan op het allerlaatst St. Louis laten zien?

En dan ook nog eens een monument laten zien wat waarschijnlijk niet eens bestaat op dat moment. Ik bedoel, Capelli ziet er niet echt 10 jaar ouder uit, dus weinig kans dat het 10 jaar later is..

Anyway, geruchten gaan rond dat James Grayson(Retribution) en Rachel Parker(Retribution & FOM) zien, maar om eerlijk te zijn geloof ik daar niet zo in.

Al deze extreem vage shit valt de verklaren door één ding.. Tijdreizen.

Status
    iTG Veteran
    Gamer IDs

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinus454 Bekijk bericht
    Al deze extreem vage shit valt de verklaren door één ding.. Tijdreizen.
    En maar op te lossen door 1 ding: geduld hebben.:-(

Status
    Lafelt's schermafbeelding
    iTG V.I.P.
    Gamer IDs

PSN ID: Darksider-1608

Standaard

Oh deze game moet ik echt hebben
    Resistance 1 was echt geweldig, en hoewel 2 toch iets anders was, had ik hem met plezier gespeeld. Een game die ik van m'n leven nooit zal wegdoen. Ben van plan om Resistance 1 weer even te kopen. Kost toch maar 5€ bij game mania

Mooie spoilers btw rinus, was ik niet opgekomen

Status
    Gamer IDs

Standaard

Ik moet Resistance 1 nog steeds een keer halen. 5€ klinkt niet slecht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lafelt Bekijk bericht
    Mooie spoilers btw rinus, was ik niet opgekomen
    Krijg je als je maar lang genoeg rondhangt op het forum van Insomniac Games.

Status
    mieske's schermafbeelding
    !TG Member

Standaard

vandaag 2 gekocht,nooit eerder gespeeld.toch maar eens gaan doen en platina halen() voor deze er is.

Latest platinum: Playstation Allstars

Status
    kanzlooz's schermafbeelding
    iTG Legend
    Gamer IDs

Steam ID: francknld

Standaard

resistance 1 was echt tof, heb ik me een half jaar mee vermaakt. resistance 2 vond ik in een keer te anders en daardoor niet echt leuk... toch ga ik deze wel weer spelen denk ik, voor de SP dan.

Status
    YoShI1-2_3's schermafbeelding
    iTG Addict

Standaard

Resistance Fall of Man vond ik erg leuk, de 2 stukken minder...
    Alleen de online mode vond ik in de 2 chill, ook de Psp versie vond ik maar niets...
    Heb ze alle 3 doorverkocht en de 3 zegt me momenteel niets of ze moesten met heel spectaculaire trailer en een goede demo afkomen.

Met dank aan Naomi

Status
    Gamer IDs

Standaard

Ik denk dat jullie wel mogen rekenen op een multiplayer die meer op Resistance 1 gaat lijken. Ik bedoel.. Ik lees zoveel kritiek... Ben wel benieuwd hoe ze de Singleplayer gaan doen. Zoals in deel 1 met verteller, of zonder zoals in deel 2..

Ik hoop met verteller, dan krijgen we de dingen tenminste te zien i.p.v. dat je hoort "The Liberty Defense Perimeter has been breached".. Nee, dan wil ik ook die hele armada zien.

Status
    kanzlooz's schermafbeelding
    iTG Legend
    Gamer IDs

Steam ID: francknld

Standaard

tja maar het grote verschil tussen 1 en 2 is eigenlijk vooral dat toen deel 1 uit kwam er nog geen andere multiplayer shooter uit was op de PS3, ja COD 3 maar die game was slecht. Resistance 2 had al veel meer concurentie zoals COD4 en daar viel gewoon niet tegenop te boksen.

Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten