wel de multiplayer van Resistance 2 was misschien niet zo 'top' als CoD 4,
maar vond het toch verslavend.. Zeker team vs cpu, kom je niet zo vaak tegen...
wel de multiplayer van Resistance 2 was misschien niet zo 'top' als CoD 4,
maar vond het toch verslavend.. Zeker team vs cpu, kom je niet zo vaak tegen...
nee, ik zelf vond hem niet echt verslavend. resistance 1 wel, dik een jaar gespeeld. maar goed..was ook mijn eerste online shooter dus er ging een wereld voor me open haha
Laatst gewijzigd door kanzlooz; 24 augustus 2010 om 22:58
Klopt wel. Ik vond in totaal Fall of Man de leukste van de 3...
'k Zei het al; Insomniac Games moet met een lekkere trailer/demo komen om mij aan te spreken...
Ik denk dat de trailer wel helemaal niets met het verhaal te maken heeft. Waarschijnlijk gewoon een hint van dat je helemaal geen kameraden hebt, en je in je eentje of met klein paar mensen zoals in de trein tegen al die Chimera's moet vechten. Sowieso als ik kijk wat er bij het einde gebeurde. Het gaat denk ik sowieso in New York gebeuren. Kijk maar bij de letter ''A'' van Resistance 3. Daar zie je de vrijheidsbeeld. Bij 1:06 tot en met 1:09 zie je een billboard met onderaan Hobson. Ik heb net opgezocht en het blijkt een soort travel te zijn van Chicago ? Of ga ik nu te ver ? Hahaha ... Ook op één van die blikjes staat er ''Fern Park'', dat ligt in Florida ?
Dat betekent dus: New York, Chicago, Florida en die St. Louis ...
Laatst gewijzigd door Lashroman; 25 augustus 2010 om 07:16
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Lol, ik heb dat Fern Park ook opgezocht.Ik vond het vreemd dat ze blikken voedsel lieten zien.
Zou kunnen dat Fern Park een locatie is, maar echt overtuigend bewijs is het niet i.m.o..
New York is allang bekend. Idd de A. Maar ook het bord met New York erop. Een ander bord met NY erop. Lijkt me duidelijk. :-)
Geen idee waar je die Hobson ziet.
Overigens denk ik eigenlijk dat de trein de reis van de laatste locatie in Resistance 2 naar de locatie(s) van Resistance 3 laat zien. Verder denk ik niet dat het veel betekenis heeft. ;-)
Deze ga ik zowizo kopen
Hopelijk is hij zo goed als Resistance 2
Want die vond ik echt wel nice
Zeker de co-op ( met men maatje Maull5![]()
)
heb deel 2 heel veel gespeeld, tjha maar toen kwamen er andere games,
@ secuenca, volgens mij heb ik dit ook spel ook met jou gespeeld online.
![]()
Tanks to gazhims3lv
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Twitter: Wvellinga
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
HOLY SHIT heb jij deel 3 al gespeeld?
ik ga deze sowieso in huis halen en ik vond de leukste deel 2 want in deel 1 was het veels te grijs en ben je continue alleen in deel 2 heb je tenminste nog een team. Vooral de co-op in resistence 2 was awesome uren gewoon lkkr monsters verslaan met je laserbeam![]()
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Nieuwe screenshots:
http://ps3clan.nl/2010/09/resistance...shots-artwork/
Spoiler:
Vond dit ook nog over de teaser:
Spoiler:
Grote spoiler:
Spoiler:
Mijn spoilers bevatten daadwerkelijke spoilers! Spoilers over R:FoM EN R2, verder bevat het speculaties over R3 welke ikzelf als zéér aannemelijk acht. Doe mij en vooral jezelf een plezier en open de spoilers niet tenzij je het spel al gespeeld hebt of geen problemen hebt met spoilers!
Pffff, ik ben hier al veel te lang niet meer geweest.![]()
Ten eerste...
Spoiler:
Ten tweede... @ de 1ste spoiler van Speakr en de images uit de nieuwspost
Spoiler:
Ten derde... @ de 2de spoiler van Speakr.
Spoiler:
Ten vierde... @ Spoiler 3..
Spoiler:
En tot slot: mijn nieuwe theorieën/speculaties voor/over Resistance 3:
Spoiler:
De images zijn overigens daadwerkelijk gelekt en hadden wij nog lang niet mogen zien(althans dat is wat James Stevenson zegt(wat ook gelogen kan zijn)). Ik verwachtte eigenlijk dat deze met opzet verspreid waren zodat er een hoop publiciteit over zou ontstaan.
Nee, wacht.. dat denk ik nog steeds! James zei laatst namelijk nog dat wij zeer binnenkort iets nieuws zouden zien. En aangezien de plaatjes die gelekt zijn nou heel toevallig meer vragen oproepen dan antwoorden.. Bijvoorbeeld een plaatje welke op welgeteld 4 verschillende personen lijkt. Namelijk Hale, Capelli, Cartwright en Grayson...
De artwork zal wel echt zijn, maar de in-game screenshots zijn denk ik gemaakt nadat ze eerst de "echte" gezichten veranderd hebben in iets dat meer vraagtekens oproept.
Niet fake dus, maar een publiciteitsstunt. ;-)
Ik heb hulp nodig btw... Welk land staat hier achter het Resistance 3 logo? Ik geloof nooit dat dit een echt land/continent is, maar misschien herkent iemand het..
Welk land ziet er zo uit? Let ook op de rechte "grens" links-boven. Ik ken geen land dat hier nou overtuigend veel op lijkt...![]()
Het lijkt wel gewoon een vorm van de wereldkaart ...
Of het is een provincie van de verenigde staten ... ?
Ik heb echt geen enkel idee, sorry ...
Denk niet dat het een land voorstelt, maar gewoon verftrepen zijn die bij 't logo horen.
Geen land in Afrika of Europa en geen staat in de USA die erop lijkt.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers