Op Bol.com staat nog niet dat ie al op is, is het slim om er een paar te kopen om vervolgens met $200 winst te verkopen?Of gaan die dingen echt niet voor 450 de verkoop in?
Als scholiertje is dat wel ff chill verdienen als het mogelijk is![]()
Beetje apart.. op ebay staan er ook gewoon voor 200 euro buy now.
There's a storm coming.
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Mm.. denk dat het bij deze wel anders is, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit. Ze zijn vaak ook erg zeldzaam maar soms is er gewoon een productiefout waardoor er teveel gemaakt worden en de prijs flink omlaag gaat.
There's a storm coming.
Mja, dan gok ik het er maar niet op![]()
Dat is iets heel anders.. een paar maanden is echt niet waar dit was pas na een jaar of anderhalf + Killzone was niet gelimiteerd en ook niet genummerd. van deze loot edition worden er maar 10.000 van gemaakt en er komt NIET meer echtheidsbewijs + certfificaat zit er ook bij.
het feit dat duke nukem niet verkocht is omdat de de game zeer slecht scoorde. En de editie was niet zo heel erg speciaal net als max payne wacht maar af die kan je ook binnenkort voor 3 tientjes kopen..
De loot edition is al in uk, us, en aus uitverkocht en worden niet meer bij gemaakt/besteld. En als je er wat op wil verienen moet je niet wachten met door verkopen dan moet je meteen als ie uitkomt door verkopen om het risico te vermijden dat ie na een tijdje in prijs daalt.. Net als met killzone dus. En zeker weten doe je het nooit het blijft gokken maar als ik goed gok dan hou ik er 1 verkoop ik er 1 en dan pak ik het dubbele of zelfs meer en heb ik men eigen editie gratis. En met nog meer mazzel hou ik er een gratis AC3 Freedom editie aan over
Laatst gewijzigd door Muppet-NL; 11 juni 2012 om 07:10
Kostte me een smak geld en mijn resistance schedel. Maar ik heb m
![]()
OMFFFFFFFFFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Hoeveel heb je bijgelegd? Wil hem ooit wel van je overnemen als je er vanaf wilt
Zeker gekocht van die Ingmar dude?
Laatst gewijzigd door gazhims3lv; 13 juni 2012 om 13:59
There's a storm coming.
Jup, die heeft er een hele lading van dus dacht het is nu of nooit.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers