Speelgoed hahah lol
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
@Speakr; De kans dat die C.E. van NBA 2K13 hierheen komt lijkt me vrij klein aangezien basketbal en honkbal en ijshockey hier niet super goed loot maar lijkt me een mooi CE om te importeren![]()
Speelgoed hahah lol
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
@Speakr; De kans dat die C.E. van NBA 2K13 hierheen komt lijkt me vrij klein aangezien basketbal en honkbal en ijshockey hier niet super goed loot maar lijkt me een mooi CE om te importeren![]()
There's a storm coming.
SR2 Press kit? Het was alleen een Tequila pistool toch? Achteraf misschien wel meer af kunnen krijgen maar wil die gast ook gewoon een redelijke prijs geven.
There's a storm coming.
Dikke Ce hoor dit.
Jeuj, een modnation racers poppetje erbij haha.
Dat zijn Dunny's check http://sites.kidrobot.com/dunny/ eens.
Ik ben echt verliefd op die dingen maar dat is ook weer zo een ongelooflijke dure hobby.
Hoewel ik de anime nog moet kijken vind ik die nieuwe One Piece collectie wel heel vet met dat schip![]()
Haha nee man.. Je moet die anime zien en dat schip komt uit die anime. Echt vetNaja ieder ze ding
Haha jah als je er niks mee hebt is het niet veel. Ik zou zoiets wel tof vinden voor Naruto of zo..
Wat ik mij afvraag. Wat is nou het item waar jullie het meest trots op zijn? Ik ben dan zelf niet echt een verzamelaar eigenlijk qua collectors edities maar voor de Europeanen was er een actie dat als je bij de eerste 3000 van Europa zat je een gratis Nintendo 3DS AR T-shirt kreeg bij de aanschaf van een 3DS. Ik ben onder de 1000 gekomen met 997 of zo maar het is wel een leuk ding om te hebben![]()
Laatst gewijzigd door dglavimans; 6 juli 2012 om 19:37
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers