Naar aanleiding van onze nieuwe guide hebben we een nieuwe topic geopend voor het trophyboosten.
Alle info over Clubs en Career Mode vind je hier op ons forum. Je kunt er ook PS3Clan's eigen Club joinen met je Virtual Pro.
Naar aanleiding van onze nieuwe guide hebben we een nieuwe topic geopend voor het trophyboosten.
Alle info over Clubs en Career Mode vind je hier op ons forum. Je kunt er ook PS3Clan's eigen Club joinen met je Virtual Pro.
Huh heb jij niet opgelet op het forum ??? We hebben een week ofzow geleden een avond gehad waar iedereen die thropy kon krijgen. Misschien moet je ff aan bacardiboy-dh of iemand die over de funsquad gaat of men er nog een wil organiseren als er nog animo voor is.
alsi k bij mijn spelershub kijk bij fifa 11 , heb ik 101 online klassements wedstrijden gespeeld, en toch krijg ik die goude trophy van 100 klassements wedstrijden niet![]()
en volgens mij toen ik laatst gta IV aan het spelen was kreeg i khet ook al niet voor elkaar om 10 auto's in 10 sec op te blazen, te minste kreeg de trophy niet maar dacht toch echt dat ik 10+ auto's optijd had opgeblazen ,
wie kan mij helpen
de wedstrijden die gedisconnect zijn tellen volgens mij niet mee dus gewoon nog een paar potjes meer spelen en je krijgt hem wel.
Vorige FIFA moest je 100 online potjes winnen en ik had er 180 gewonnen zonder de trophy te krijgenNooit gekregen ook.
Nu is de naam verandert van '' win 100 wedstrijden '' naar '' speel 100 wedstrijden''.
Volgens de naam zou deze bug dus verholpen moeten zijn. Maar blijkbaar mogen we EA weer bedanken.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers