"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Laatst gewijzigd door the-loucky; 7 juli 2012 om 02:10 Reden: Spellings fouten
Nou nee, heb mijn vader naar beide laten kijken en die vind zelf ook dat de verbinding bij de oorschelpen nogal van slechte kwaliteit is. bestaat als het waren uit twee stukken (hoofdband - oorschelp) en bij mijn HDJ is het als het ware in vloeiend deel.
Dat ook ja, die kabel is vrij lang en ook irritant![]()
Is er iemand die mij kan helpen? Mijn bluetooth headsets gaan zo'n beetje kapot en zitten niet meer lekker dus ik zou ook graag een koptelefoon willen kopen.
Een vraagje;
http://www.pu.nl/voordeel/ Betreft de Turtlebeach Black ops headset, is deze beter of even goed als de PX21 van TurtleBeach? Zijn er eventueel betere headsets in de catogorie 80-100 euro? (Geen flinke uitschieters, gok max zo'n 20 euro erboven)
Bijvoorbeeld andere turtlebeaches of bekende merken, hij moet wel PS3/PC compatible zijn. (Heb ook een Razer Chimaera voor PC)
Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 20 oktober 2012 om 00:55
Er zijn tegenwoordig toch ook van die usb headsets zonder bekabeling of niet?
Net als zo'n draadloze muis die ook met zo'n USB'tje erin gaat?
Je bedoelt een USB headset die met bluetooth werkt, waar je een USB bluetooth adapter in je console doet en die dan een draadloos signaal zend? Volgens mij heb je die gewoon, maar met de PS3 is dat volgens mij onnodig aangezien de PS3 zelf al bluetooth heeft.
O oke. Ik heb namelijk een schijthekel aan bedrading maar wil wel goede kwaliteit geluid.
Hallo, ik heb sinds donderdag een nieuwe aanwinst de sharkoon x-tactic sr 5.1. Zo snel mogelijk geinstalleert was even klooien.
Daarna even snel proberen. Goed geluid hoorde mensen aankomen lopen, alleen kon ik niet echt horen van welke kant.
En nu had ik een vraag: Klopt het dat je jezelf niet hoor praten door de koptelefoon? Is dit bij iedere zo? Alleen bij dit merk/type? Of legt het misschien aan mijn instellingen? Als dat het geval is, wat doe is daaraan?
Grtz
Jou ervaring is dus dat die van jou na een half jaar nog goed werkt.
De meeste gaan na een half jaar / jaar kapot. (google eens voor de gein)
Die van mij ook zo. Eerst viel links uit. Daarna raakte de speaker los van de hoorn. Dat heeft niets te maken met hoe je ermee omgaat.
Dit heeft te maken met de goedkope kwaliteid speakers die erin zitten en hoe deze bevestigd zit.
Jij hebt gewoon geluk dat die van jou nog wel goed werkt en hoop met je mee dat hij dit ook nog lange tijd blijft doen.
De klachten zijn bijna in alle gevallen hetzelfde. Dus kan je best aannemen dat deze headset kwalitatief niet tot de beste hoort, ondanks dat hij een scherpe prijs heeft en een goed geluid.
Gisteravond heb ik mijn PX21 uitgepakt en ik ben er na een half uur achtergekomen dat de speakers(Popcornmachine tijdens het gamen) en microfoon(De helft van wat ik zei ontving de rest, kon ik ook zien aan het praaticoontje dat niet opging) kapot waren. Gelukkig kan ik het nog retourneren naar bol.com en dat zal hopelijk geen probleem opleveren met hun prima service.
Dit keer ga ik een Tritton 720+ proberen, speakers zijn gelukkig wat groter en wat betere kwaliteit, heeft iemand hier ervaring mee?
Hoor veel positieve verhalen over de 720 van Tritton.
Toch heb je voor een beetje meer geld een veel betere.. de AX Pro van Tritton.. hier bij iTG heeft ook iemand ze net nieuw gekocht... zit alleen even te denken wie dat nou was die dat zei... volgens mij Ralley maar weet het niet zeker...
Ik gebruik de GioTeck ik ben alleen wel van plan een nieuwe te kopen, hij is opzich prima maar comfort is ver te zoeken helaas.
Sugesties? ik moet zeggen dat ik wireless wel lekker vind, kan ik roken en mensen horen wanneer we weer gaan beginnen
Rook niet binnen hahaha
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers