Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: P3c FIFA 11 Tournament - Uitslagen

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Standaard

Dat is mooi, de tweede halve finale is gespeeld.

Daniel, het is niet eerlijk en sportief om op pauze te drukken wanneer je tegenstander in een aanval zit. Helaas zaten hier geen reglementen aan vast, dus kunnen we achteraf weinig doen. Die gaan we echter wel meenemen naar het volgend toernooi. Enfin, de wedstrijd is gespeeld en je hebt nou eenmaal meer doelpunten gescoord dan nival. Even goede vrienden en revanche nemen op het volgende toernooi. Ik zorg wel voor wat leuks ;-)

De eerste finalist is bekend.. Wie wordt de laatste Ps3clan FIFA winnaar van 2010? Wordt het de oude rot dglavimans of wordt het nieuwkomer kleineherman?

De tweede halve finale mag gespeeld worden boys.. 1 wedstrijd, om te beslissen. dglavimans tegen dinho, de twee oude rotten mogen het opnemen tegen de newby kleineherman. Wordt het een oldskool P3cer of wordt het toch de gloednieuwe Ps3lanner?

Succes ;-)
    Laatst gewijzigd door bacardiboy-dh; 28 december 2010 om 22:32

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    Dinho87's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

PSN ID: sjappie_hannibal

Standaard

Andere halve finale is ook gespeeld

Dinho87 - Dglavimans 5-1 (4-0 zonder de 2 eigen doelpunten van de keepers in de laatste minuut)

Voor de wedstrijd gespeeld werd had ik Dgking een 4-1 nederlaag voor hem beloofd. Rond de 89e minuut maakte ik de 4-0 en wilde ff leuk doen door een eigen doelpunt te maken zodat het 4-1 werd. Helaas deed Dg hetzelfde

Was een spannende wedstrijd met voor beide teams goede kansen. In de eerste helft maakte ik tegen de verhouding in de 1-0.
    2e helft speelde Dg en ik met een andere opstelling en was ik opeens de betere, wat resulteerde in 3 goals na rust.

Status
    ferdaus's schermafbeelding
    iTG Addict

Standaard

Kleineherman - ferdaus 4-1

wat een k*T wedstrijd ik kwam op een verdiende 1-0 voorsprong en ik drukte door demy de zeeuw had de 2-0 moeten maken maaar een speler van napoli haalde de bal van de lijn daarna zette kleineherman veel druk en werdt het verdiend 1--1 in het restant van de wedstrijd ging het gelijk op totdat alderweireld te zacht terugkopte naar de keeper en de spits de bal kon onderscheppen 2-1 na dat kreeg ik 1 een hele grote kans mido kon zo vrij in koppen maar hij miste daarna counterde kleineherman naar 3-1 en 4-1
    ik had bepaald niet echt mijn dag en nu zie ik ook dat dinho naar de finale mag
    ik zat nog bij hem in de groep en won van hem met 4-2 NAJAA volgende keer beter

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Standaard

Ferdaus vs dglavimans 2-1

Nou ik begon na 3 minuten al goed met een 1-0, ferdaus leek verrast dat ik zo aanvallend begon, de rest van de match nog wat kansjes gehad tot die 1-1 viel vlak voor tijd(terecht hij had veel kansen.)

Erna in de verlenging hij ook de betere imo, maar de goal die hij krijgt vond ik niet de mooiste, maarja lelijke goals zijn ook goals.

Al bij al een terechte overwinning voor ferdaus en ik wil hem hierbij feliciteren met zijn 3e plek!

Status
    ferdaus's schermafbeelding
    iTG Addict

Standaard

Ferdaus-Dglavimans 2-1 N.v.

Leuke wedstrijd waar dglavimans de betere was in de 1 e hhelft
    en ik in de 2e helft hij kwam als in de 3e minnuut op voorsprong ddor een goal van berg daarna ging het gelijk op en 2e helft zette ik veel druk ik dacht het gaat niet meer lukken tot de 82e minuut toen suarez met een mooie actie de 1-1 maakte in de verlening was ik de betere maar ik kwam goed weg toen dsusdaszk 1 op 1 met stekelenburg op de paal schoot in de 118 e minuut maakte suarez een prachtige treffer 2-1 mooi toernooi met een 3e plek afgesloten hier onder de goals
    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/59336953 berg 0-1
    jammer genoeg kon ik niet het 2e doelpunt van suarez ulploaden

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/59336821 suarez 1-1

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

Ja bedankt dglavimans ik vond jou ook een echte tegenstander van formaat ik dacht echt dat ik verloren had maar na die bevlieging van suarez ging bijna alles fout bij jou je had wel pech

Status
    dglavimans's schermafbeelding
    Clan Management
    Gamer IDs

Gamertag: DNking11 PSN ID: dgking2008 Steam ID: dglavimansp3c

Standaard

Achja geluk dwing je af maar ongeluk ook, je hebt gewoon goed gespeeld en verdient gewonnen .

En die bal op de paal was echt @#$%^&*()
    Haha, gg

Status
    Gamer IDs

Standaard

Gefeliciteerd ferdaus! Je award is toegevoegd. Ik zie je graag (wat geduldiger ;-)) terug op het volgend toernooi!

Status
    kleineherman's schermafbeelding
    Senior Forum Member

Standaard

Finale:

Kleineherman - Dinho 1-3

Het was een, naar mijn mening, totaal gelijk opgaande strijd. Dinho kwam al binnen 4 minuten op 0-1. Na ongeveer een kwartier nam ik het initiatief en kreeg ik een aantal 100% kansen. Daarvan wel 3x vrij voor de keeper, een keer gemist voor open doel...:-( Maar na +/- 30 minuten maakte ik de 1-1. Tot de rust gebeurde er niet zoveel meer.
    In de rust maakte Dinho wat aanpassingen, wat voor mij niet zo goed viel. Al snel in de 2e helft viel de 1-2. Toen kreeg ik nog wel een goede kans, maar veel verder kwam ik niet. Dinho had de 2e helft goed onder controle en maakte na een mooie aanval ook de 1-3.

Terechte overwinning voor Dinho!

Gefeliciteerd met de toernooi overwinning ;-)

Status
    Dinho87's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

PSN ID: sjappie_hannibal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kleineherman Bekijk bericht
    Finale:

Kleineherman - Dinho 1-3

Het was een, naar mijn mening, totaal gelijk opgaande strijd. Dinho kwam al binnen 4 minuten op 0-1. Na ongeveer een kwartier nam ik het initiatief en kreeg ik een aantal 100% kansen. Daarvan wel 3x vrij voor de keeper, een keer gemist voor open doel...:-( Maar na +/- 30 minuten maakte ik de 1-1. Tot de rust gebeurde er niet zoveel meer.
    In de rust maakte Dinho wat aanpassingen, wat voor mij niet zo goed viel. Al snel in de 2e helft viel de 1-2. Toen kreeg ik nog wel een goede kans, maar veel verder kwam ik niet. Dinho had de 2e helft goed onder controle en maakte na een mooie aanval ook de 1-3.

Terechte overwinning voor Dinho!

Gefeliciteerd met de toernooi overwinning ;-)
    Thanks.
    Je heb de wedstrijd al perfect omschreven. Ik had de eerste helft wat geluk dat je niet zo scherp was in de afronding. In de rust opstelling veranderd en toen liep het wat soepeler. Kreeg meer kansen en stond verdedigend beter.

Status
    Gamer IDs

Standaard

Gefeliciteerd Dinho, je bent nu officieel terug uit je dip en op dit moment weer de Beste P3c FIFA speler! Ik ben trots dat je mijn opvolger bent.

Ook alle props naar kleineherman, die als nieuwkomer zich meer dan bewezen heeft, net als ferdaus

Excuses voor de late reactie, heb het heel druk gehad, maar zoals jullie kunnen zien zijn de Ps3 Clan medailles uitgereikt
    Laatst gewijzigd door bacardiboy-dh; 13 januari 2011 om 04:04

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten