ben de hele dag beschikbaar behalve tussen 4u en 8u... dus jij mag het zeggen
ben de hele dag beschikbaar behalve tussen 4u en 8u... dus jij mag het zeggen
Sure, over wat zou het zijn 10 minuten(hond uitlaten) kom ik online dan speel ik even een potje in en dan kunnen we
kleineherman wanneer kan je dan? ik ben vandaag beschikbaar van 2uur tot 5 uur en van 7tot middernacht dus hoop dat je dan kan
Hey Ferdaus,
Vandaag tussen 2 en 5 kan ik wel. Dan zal ik wel online komen. Kunnen we meteen onze pot doen!
dglavimans wanneer ons potje doen om 3e plek ? voeg mij maar toe psn = ferdaus-ajax
De wedstrijd om de 3de plek gaat zeker niet om niets boys! De winnaar van deze wedstrijd zal, net als de spelers in de finale, een hele mooie award krijgen die voor altijd in zijn profiel te zien zal zijn
De laatste 2 wedstrijden mogen worden gespeeld, succes!
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Sowieso, kan niet de enige blijven (A)
[QUOTE=dglavimans;1007769]Zeg maar wanneer morgen ben ik nog vrij de hele dag.
sorry voor het late reageren, maar met feestdagen enzo heb ik er eigelijk niet echt op gelet.
en daar doen we het toch voor.:p[
ik kan vanavond al ik kan van 8 uur tot 11 uur dus ik hoop dat je dan ook kan
Finale, ohoo! Finale oohoooo![]()
Dinho en ik hebben al een keer geprobeerd de finale te spelen, maar toen waren er voor ons beide verbindingsproblemen. Het ging goed tot ongeveer 20-25 min en daarna kwam zware lagDaardoor konden we amper nog van mannetje wisselen.
Eerste poging duurde tot de rust en stond 1-0 voor mij
Tweede poging (zelfde dag) tot ongeveer 30e min, stond 0-1 voor Dinho.
We hebben afgesproken om het op een ander tijdstip nogmaals te proberen. Dan hopelijk zonder lag:-)
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers