nou rinus, als je een paar mooie mods vind zit ik hier vol verwachting te wachten![]()
nou rinus, als je een paar mooie mods vind zit ik hier vol verwachting te wachten![]()
Be yourself no matter what they say.
Ik ook, ik heb enorm veel zin in die multiplayer mods!![]()
heb nu bijna 70 uur gespeeld, ben nog maar level 22Ik snap niet hoe sommige mensen al zo hoog ik level kunnen zijn
![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Lawl, ik heb 35 uur gespeeld en ben level 34, maar wel met 100 gebooste sneak (Erg handig).
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
inderdaad. zo heb ik dat ook gedaan. gaat echt supertje snel
@nlgaming hoe krijg je je sneaking zo snel naar 100 dan? kopen of?
Gister mijn eerste elder dragon verslagen. dat was nog best pittig alleen
maar later met de hulp van enkele npc's was hij toch zo plat
And on the eight day, god created war.
http://www.youtube.com/watch?v=h6V3cbPB1VY
Dit heb ik gedaan, kijk eerst even of dit niet gepatched is.
Mooie Skyrim mods
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Vandaag voor de lol ff gekeken hoe het is om level 77 te zijn (81 is max, maar speech en archery willen niet via command prompt werken bij mij) en dat hoef ik niet aan te raden, weinig verschil aangezien je vijanden meelevelen, was wel grappig om een keertje met 700 magicka rond te lopen en 2 atranochs te spawnen, maar weinig verschil verder met een normale save, waar ik zo weer verder mee ga
Als je het zelf wilt uitproberen, voer dan player.advskill SKILL AANTAL XP (bijv. Player.advskill Lightarmor 150000) in op het command promt (Open je met ` toets), dit is geen hack ofzo, zijn gewoon extra codes om lol aan te beleven maar het is natuurlijk niet leuk als je je save zo wilt verpesten om op deze manier het spel uit te spelen, doe het voor de fun
Zijn trouwens nog veel meer codes voor, waarme je ook items kan spawnen, fast travellen of perks toevoegen/geld spawnen etc, heel veel mogelijkheden.
Oh ja, had nog een mooie mod gevonden..
Hier een uitgebreide(17 minuten(totally worth it)) review:
En de link:
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=13641
Zo jammer dat mods alleen maar op PC te installeren zijn...
De eerste Skyrim DLC genaamd ''Dawnguard'' is aangekondigd door Bethesta Studios, maar is helaas (net als met Call of Duty) alleen/eerst voor Xbox360
Meer info word gegeven door Bethesda bij E3
Video:
Cheers
Laatst gewijzigd door Rinus454; 1 mei 2012 om 23:25
Toch ff veranderd naar Multi omdat ik niet wil dat timed-exclusives eer worden aangedaan door ze te markeren als echte exclusives..
Eigenlijk ben ik sowieso teleurgesteld in deze DLC als het niet gebruik maakt van de omliggende delen, OF over de Dwemer gaat..
En oh wee als ik de ochtendpatrouille moet doen als guard in Dawnstar.. Dan flip ik..![]()
Haha geen probleem, xbox is echt geluks vogel want je kan nu zelfs shouten via kinect :/ en dat komt volgende maand pas op ps3 wss via headset
een niet erg veel zeggend filmpje.. maar ik ben benieuwd!
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers