Geen idee of ik dit al eerder had gepost maar goed dit blijft geniaal
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Die is heel erg vet Sonics!
Wie van jullie speelt er Skyrim op de PS3?
Dan kan diegene mij een beetje helpen
Bedankt,
Rainfall![]()
Volgende keer iets beter rondkijken -----> http://inthegame.nl/forums/showthrea...Scrolls-Skyrim
Dit is een algemeen topic erover. En daar kan je je vragen stellen![]()
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Ondertussen 50 uren speeltijd!
Thieves guild klaar
Dark Brotherhood klaar
Main quest klaar
En dan nu maar verder met de Imperial dinges, owowowow wat blijft het vet![]()
Reptile the Invisibless!![]()
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Ben opnieuw begonnen ik speel nu met een Breton![]()
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Ik ben nu met de Imperial missions bezig.. ze zijn wel herhalend maar ja.
Ben ook van de week opnieuw begonnen.
Maar als je herhalende missie's wil spelen dan moet je de thieves guild helemaal doen tot je guild master wordt.... Belachelijk...
Be yourself no matter what they say.
Ik ben al guild master hoefde alleen maar iets van 1.000.000 Numbers Job's te doen -,-
Ben zelf al level 81, begonnen als assassin, maar toen ik steed stone kreeg over gegaan op Daedric armor en gewoon zwaarden, weeg maximaal 40 van de 455 ofzo![]()
ik ga deze game vandaag maar weer eens spelen :-) weet niet eens waar ik nu mee bezig ben![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Ik heb de Imperial missies allemaal gedaan net, wat een herhaling zeg, maarja hoort erbij
Nu mage's guild of the companions..
ik heb allemaal vast zittende quest. zo moet ik met de jarl van whiterun praten, maar als ik naar die knakker ga, kan ik niks.
Ik moet met de companions leader spreken voor werk. Maar weet iemand waar die vent is?
en ik heb er nog 1 maar die weet ik zo niet![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers