11 november heb ik ergens gelezen dat is echt zwaar klote... 30 september komt fifa uit en iets na skyrim komt de nieuwe cod uit.. hoe moet ik tijd vrijmaken voor deze topper![]()
11 november heb ik ergens gelezen dat is echt zwaar klote... 30 september komt fifa uit en iets na skyrim komt de nieuwe cod uit.. hoe moet ik tijd vrijmaken voor deze topper![]()
ja 11 nov komt ie idd.
Uncharted komt 1 nov en nieuwe batman 2 weken daarvoor ohja en PES ook nog rond die tijd....
Maar extra nachtdiensten draaien voor al deze toppertjes![]()
Dan laat ik deze maar 3 maanden links liggen en speel ik 'm later wel eens voor 20,-.
Te veel toppers en dit genre ken ik daar te weinig voor dus zou ook een 'teleurstelling' kunnen zijn.
Als je van RPG's houd dan is dit een must have imo.
Als je er niet zo bekend mee bent dan kan k het me wel voorstellen ja.
het was maar een minimale schatting de gameplay is nog niets over vrijgegeven kwa lifespan.
Haha klopt.
Ik ga deze iig voor CoD en uncharted halen.
http://cache.gawkerassets.com/assets...11/08/sky2.jpg
Dit is echt een vette fotoverschillen op 8 jaar tijd !
Ga dit spel gewoon al kopen door alle dingen die je kunt doen
Houthakken ftw :p
Ik wil weer een trailer of meer info.. 9 letters 2 woorden.. duurt lang
Haha ja niet dan zie je het al voor je in je heavy armor haha
En idd ik wil ook nog een trailer zien! Ik vind het jammer dat de gamescom zo weinig erover vrijgaf
Maar die screens van de characters waren wel super vet![]()
in filmpje dat ik zag kwam ie 11 november uit en meer als 300+ uur gameplay, maja waar haal ik de tijd vandaan om daarin je beginnen haha
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Ja hij komt 11-11-11 uit! En er is veeeeeeel meer daan 300 uur gameplay hahaDe mainquest duurt wel wat korter, weet niet precies hoelang, maar ik schat het gemiddelde. En daarna kun je nog lekker guilds joinen, sidequests completen, alles verkennen,... Die tijd maak ik daar wel vrij voor
al is het maar elke avond een paar uurtjes, heb ik ook lange tijd niks nieuws nodig!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers