Ik ben hiermee gestopt door al die bugs, dus ik zal hem binnenkort weer oppakken als deze patch eindelijk de problemen op de ps3 fixen![]()
Ik ben hiermee gestopt door al die bugs, dus ik zal hem binnenkort weer oppakken als deze patch eindelijk de problemen op de ps3 fixen![]()
Ik was ook gestopt door al die bugs, maar gister ff gespeeld na de nieuwste update en eigenlijk geen probs gehad.
Kon zelfs eindeluk quest afmaken die bugged waren!!
Gister ff lvl 50 gehaald en heb m nu dus Platinum![]()
Op PC met eenTPBandere versie geen enkele last van bugs![]()
Creation Kit voor de PC is een paar dagen terug uitgekomen..Krijgen we eindelijk betere mods dan al die graphics dingen. Ook wel nice, maar mist een wauw-factor..
De mounts blijven toch nog wel mijn favoriet! Rijd nu constant rond op mijn sabercat en heb ervoor gezorgd dat die een aantal keer zo hard rent dan normaal.. Doe nu ook helemaal niet meer fast-travelen.. Op de rug van een sabercat van de ene naar de andere kant van de map racen over alle wegen is veel leuker!
Nog een reden waarom Skyrim op de PC leuker is:
http://9gag.com/gag/2667385
http://www.dumpert.nl/mediabase/2006...hee_zoon_.html
Lol, wut?![]()
Laatst gewijzigd door Rinus454; 15 februari 2012 om 14:11
Ik denk dat ik die pc versie ook maar eens moet gaan zoeken, wordt toch een stuk interessanter met die mods.
lvl 22 nu met mn archer/thief en ik moet zeggen... ik fiets er echt makkelijk doorheen
nu bezig met de thief quests. erg leuk. En kom geregeld draken tegen.
dus ik vermaak me opperbest!!![]()
And on the eight day, god created war.
Na de nieuwste patch geen lag meer gehad, en ik heb het altijd al een geweldig spel gevonden. De bugs vielen vies tegen maar het heeft mij niet weerhouden om het spel te spelen.
Ik vind het wel leuk dat de pc-versie mods heeft, als moet men wel oppassen dat hun game daardoor gaat crashen e.d. waardoor men vervolgens Skyrim zelf de schuld geeft.
Sommige mods zijn gewoon verkrachting van een geweldig spel, die eigenlijk best zonder mods kan imo.
Kan je trouwens quests verwijderen? want door die overload aan quests vind ik het wat onoverzichtelijk aan het worden![]()
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Nou bij de meeste zit het zo: Als je ze voltooid hebt verdwijnen ze
maar als je ze 1 voor 1 actief zet is ook overzichtelijker![]()
Be yourself no matter what they say.
Weet iemand zo een plek waar ik hele goede one-handed weapons kan vinden? En hele goede armor?
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
die laatste dragon mask is heel fijn om aan je volgers te geven. en armor draag ik nu nightingales en die helm met die hoorns, singulis veius ofzo
En armor kreeg ik laats ook nog wel een lekkere bij 1 of andere cult, moet je wel een volger opofferen.... zal ff een linkje zoeken
Helm
En met deze quest krijg je dit armor(heavy)
Laatst gewijzigd door CBR1100xx-Vanish; 26 februari 2012 om 19:08
Be yourself no matter what they say.
Er is niet specifiek een plek voor, je zou je beter op smithing kunnen richten als je op PS3 speelt (Alleen iron daggers maken, kan je het flink mee boosten) en bij level 100 Daedric armor en swords maken.
Als je op PC speelt, er is wel een plek die je via een comment kan bereiken waarbij je alle items 1x hebt, daar kan je daedric armor halen.
Ik loop nu met daedric armor van 260 armor rating (versterkt met potion) en een Daedric bow van 100 en gewone steel arrows want die zijn goedkoop
---------- Bericht toegevoegd om 19:05 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 18:57 ----------
Heb je nog wat leuke mods naast deze?
Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 26 februari 2012 om 19:00
Volgens mij zit ik vast met een quest, door een bug.
ik ben bezig voor Eltyrs met '' The Forsworn Conspiracy ''
ben aardig ver met de quest en moet terug naar Eltyrs om met hem te praten.
hij ligt echter dood op de grond (met het pijltje van de quest boven zich)
maar ik kan niet meer met hem spreken....
btw de wachters om hem heen zeggen ook niks tegen me...
Laatst gewijzigd door Warzull; 29 februari 2012 om 11:43 Reden: extra
And on the eight day, god created war.
ik kan ook bepaalde quests niet afmaken 1 quest heb ik het zwaard verloren of verkocht lol weet ik niet meer en andere heb ik de persoon gekilled waarvoor ik de quest moest doen lol
@NLGO.. Ik speel ff niet meer, maar pak het straks weer op als de maker van mijn favoriete mod uit Fallout: New Vegas komt met zijn mod voor Skyrim. Weet er momenteel nog niet veel vanaf, behalve dat er verschillende sorteerders komen en displays.. Zo heeft die al een wijnrek weten te fabriceren.
Er is al een beta versie, moet je ff op Facebook zoeken naar Underground Hideout. Daar heeft die een link naar de bestanden staan. 1 dezer dagen komt de officiële versie uit.
Heb er hoge verwachtingen van.. Underground Hideout New Vegas was ronduit geweldig!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers