Ga het toch niet kopen, moet eerst nog skyrim uitspelen![]()
Yeeeeezz! Skyrim story line uitgespeeld!
Kan ik me nu bezig houden met dingen als The Dark Brotherhood/Thieving guild
Story line vond ik erg leuk, veeel leuker dan oblivion! heb er zo'n 15 uurtjes over gedaan, misschien dat ik platinum ga halen, blijf t sowieso wel spelen totdat ik mij verveel maar dat zal nog wel even duren![]()
Lol, inderdaad, nu al doorheen gerusht? Als ik bezig was met de storyline kwam er weer zo'n hopeloos ventje naar me toe rennen en dan moest ik wel zijn side quest doen XD
Had ook dat op het moment dat ik naar Riften moest, ik gelijk met de thieves guild bezig ging, ik vond dat echt een gave quest line.En The Dark Brotherhood was echt wel m'n favoriet.
Vergeet niet the second story questline the Imperials or the Stormcloaks![]()
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Ja ik wou gewoon weten hoe het verhaal ging eindigen dus heb bijna alleen maar mainstory quests gedaan! Misschien 1 of 2 missies van mage guild :p
En ben net begonnen met de Imperials, Brotherhood zal ik ook snel mee beginnen wat dat is ook supervet. Level 13 nu![]()
Soldaat, slecht hoor. Ik ben gewoon legit lvl 63 nu... Alleen ik heb niets meer te doen in het spel, dus ben flink gaan modden en nu werkt hij niet meer lekker![]()
Be yourself no matter what they say.
Mods FTW! Leuk nieuw huisje, nieuwe armors en wapens, nieuwe crafting, enchanting en alchemy mogelijkheden.. Rijden op fucking sabre cats.. Betere water-effecten, mooiere hemel.. Moeilijkere enemy's en nieuwe terreinen.. En om het af te maken bugfixes die de devs hebben laten zitten.
Je mist echt wat zonder mods, hoor..![]()
True, heb het spel alleen wel op de ps3
Oblivion heb ik ook lekker veel gemod op de pc, werd juist veel leuker
Binnenkort maar weer eens verder gaan, heb nu een uurtje of 70 gespeeld, ben iets van level 25 en de mainquest uitgespeeld![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Vandaag een huisje gekocht en wat armour/spells en al.
Morgen waarschijnlijk de eerste quest van de Imperials en dan beginnen met Dark Brotherhood!
Ik wil ook wel trouwen, dus ik ga die quest ook wel even doen![]()
Ik zit echt op 100 uur ofsoen ik heb de mainquestline nog niet eens af
Maar nu heb ik wel echt zin om weer eventjes te gaan spelen, want ik heb het spel echt al in geen 2 maanden gespeeld![]()
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers