Ik heb eindelijk mijn Logitech F540 Headset binnenEn zal hier een poging doen om een soort van review te typen. Verwacht er niet te veel van, zal meer plaatjes zijn dan tekst denk ik. Ik heb niet de tijd om het in 1 keer te typen dus het zal regelmatig geupdate worden. Maar doe mn best ;-)
Laat ik beginnen met de verpakking:
Zoals je ziet is dat een beste doos die gevuld is met meer dan puur en alleen de headset. Alle benodigheden zijn apart verpakt en op een aantal kleine doosjes staat een nummer. Blijkbaar voor de volgorde om het uit te pakken
Waarschijnlijk is het jullie al opgevallen dat er geen draad aan de headset zit, dat klopt.. Deze is namelijk draadloos
Doormiddel van een 2.4ghz zender word het geluid naar de headset gestuurd en dat komt prima aan moet ik zeggen. Het fijne van deze headset vind ik dat je de mogelijkheid hebt om er meerdere audiobronnen op aan te sluiten. En tussen die audiobronnen kun je dan weer switchen met 1 knop die op de headset zit.
Ik heb op dit moment alleen mn PS3 erop aangesloten maar zal 1 dezer dagen mn pc op de ingang van de Xbox aansluiten en aan de Audio In kan ik nog een Mp3 speler hangen ofzo.
Zoals jullie kunnen zien zitten er nogal wat knoppen op de headset. Deze zijn voor: Switchen tussen audiobronnen, volume van de game, volume van de chat, Mute, en aan en uit knop. Leuk detail is dat in het microfoontje een rood lampje gaat branden wanneer je mute inschakeld.
Verder zie je nog een Micro Usb ingang voor het opladen van de headset en een ingang voor de connectie met de Xbox controller.
Als de microfoon omhoog klapt staat hij trouwens ook op mute.
Volgende keer ga ik wat dieper in op het hoe en waarom ik voor deze headset heb gekozen.
Groeten Tuureluur

En zal hier een poging doen om een soort van review te typen. Verwacht er niet te veel van, zal meer plaatjes zijn dan tekst denk ik. Ik heb niet de tijd om het in 1 keer te typen dus het zal regelmatig geupdate worden. Maar doe mn best ;-)

Met citaat reageren

En daarna helemaal omhoog in "Chipmunk" sound. Nu staat hij weer netjes in het midden.

Favorieten/bladwijzers