Dit is geen makkelijke platinum game dus dat is eigenlijk geen reden om hem iemand te gunnen![]()
Dit is geen makkelijke platinum game dus dat is eigenlijk geen reden om hem iemand te gunnen![]()
Ik wil eigenlijk ook wel meedoen......en misschien iets gegunt krijgen en winnen. ;-)
First name Mr, middle name 'period', last name T!
Ik gun um aan Drakenjager, zelfde reden als Tijnbanaan haha![]()
Neem ook eens gezellig een kijkje in ons ruil topic,..
http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=22022
Neem ook eens gezellig een kijkje in ons ruil topic,..
http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=22022
Als een persoon 2 accounts op 1 IP heeft, dan wordt dat gezien door de admin denk ik, volgens mij is het niet echt gewenst, maar idd, ik zit bij mike op school en joost zit bij hem in de klas.
Dat is hetzelfde met Eerth...
ik gun m racestra wel, hij kan duidelijk niet zonder.
Misschien late reactie maar ik zou hem graag willen omdat ik net 2 platinum heb en ik hoop dat ik hem met dit spel ook kan halen (heb de trophys gezien op ps3clan en lijkt me wel leuk). Ik heb hier nog nooit wat gewonnen (ik win eigenlijk echt nooit wat, ow wacht ik heb 1 keer wat gewonnen op de kermis met ballen gooien) en als ik win zou ik super blij zijn. Ik ken hier niemand dus denk niet echt dat ik win, want ook niemand mag mij persoonlijk hier dus misschien verspilde reactie maarja, ik kan het altijd proberen![]()
haha, niemand mag je?![]()
ik gun m wel aan jou, om het spannend te houden!
---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:10 ----------
totally true.
ik heb m uiteraard wel verteld dat ik meedeed, waarop hij dus zei dat ie wel ff op mij zou stemmen...
mag ik op mijn broer drakenjager stemmen? zo ja, +1 voor drakenjager
PSN: APPELSTROOP111
[QUOTE=mikeymouse1;1014118]haha, niemand mag je?![]()
ik gun m wel aan jou, om het spannend te houden![COLOR="Silver"]
Super bedankt maar spannend houden? Waarschijnlijk ben jij de enige die op me heeft gestemd en gaat stemmen dus denk niet echt die ik concurentie ben:-(
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers