Oke,Mediamarkt had wel een scherpe aanbieding dacht ik met PS VITA wifi + 4gb geheugen + FIFA Soccer
Oke,Mediamarkt had wel een scherpe aanbieding dacht ik met PS VITA wifi + 4gb geheugen + FIFA Soccer
Als ik LBP 2 op de Vita wil spelen, staat er: Kan niet met het systeem verbinden. Kan iemand mij helpen?
ik denk dat er nog een update moet komen bij de games zelf
Zo, het is dan bijna een jaar geleden dat de VITA het levenslicht zag. Maar mijn god, wat is het aanbod toch slecht! Ik hoop echt voor Sony dat Killzone het paradepaardje gaat worden want het ding heeft zoveel mogelijkheden. Ik gebruik 'm ook amper omdat de online functionaliteiten gewoon tegenvallen. Ik ga dan wel op mn PS3 een potje Black Ops 2 of FIFA 13 doen. Puur zonde.
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Inderdaad puur zonder.. Is het alweer een jaar joh? PS+ heeft hem een beetje gered maar pak liever me 3DS dan de VITA eigenlijk, zonde..
Binnenkort een uitgebreide blik op wat de Vita te bieden heeft en wat er nog gaat komen.
De Vita zal nog lang genoeg in leven blijven.
Bij mij draait deze op het moment (zwaar!) overuren
Onlangs Virtue's Last Reward gespeeld en platinum gehaald (36 uur 47 minuten).
Nu ook bezig met Persona 4 Golden waar makkelijk 80 tot 100 uur in gaat zitten.
Nice, kijk ik naar uit. Ook andere consoles of vita only?
Iig gravity rush heb ik wat uren inzitten. Rest niet echt. Mortal kombat is wel tof. Rayman was super mooi, evenals uncharted.
Moet denk ik niet te streng zijn voor de handheld. Heeft al wat toppers opgebracht maar sony mag hem wat meer pushen
Laatst gewijzigd door dglavimans; 6 januari 2013 om 23:00
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers