wordt tijd man waneer beginnen ze ermee , nergens gelezen :o ??
hele middag gespeeld haha toch nog 4 de prestige geworden
wordt tijd man waneer beginnen ze ermee , nergens gelezen :o ??
hele middag gespeeld haha toch nog 4 de prestige geworden
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
jammer man ik wil graag meedoen maar heb geen headset![]()
Kan niet, moet iemand helpen voor geluid in zn auto :/
Ik ben vanochtend vanaf half 10 begonnen , ik dacht dat het om 10 uur inging . Dan hebben we met pauzes lekker tot 4 uur lopen knallen
Toen hebben we s'avonds nog training met p3c gedaan, wat dit keer goed beviel!
Ik ga zo naar bed, moet morgen voetballen en dan s'avonds laat zal ik bij jullie aansluiten?
Rond een uurtje of 11.... en gaan we vlammen en ranken! Zondag zou ik graag ook bij de party willen toevoegen, ben ik ook heel de dag beetje online...
Groetjes,
Barca
Met dank aan TraXxii!!
Vanmiddag ben ik online met COD... Beetje levelen kan nooit kwaad...
net even 2 uurtjes gespelt en al 3 ranks omhoog hehealtijd lekker zon xp weekend
![]()
Al mijn posts zijn met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Kirei koto wo ieru hodo nanimo dekichainai kedo...
net prestige in gegaan, 1 potje BAM! level 7
![]()
Tanks to gazhims3lv
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Twitter: Wvellinga
ik ga zodirect ook nog ff lekker knallen, maar moet eerst nog ff wakker worden..
Credits 2 Playa!
"Een vrouw is net als een auto, als je er een hebt is er alweer een nieuw model"
voeg toe als je BBC2 Vietnam/Black Ops/Homefront/Killzone 3 speelt, stuur ff berichtje mee.
moin shoppie:
http://ps3clan.nl/forums/showthread....68#post1031368
Heb nog niet gespeeld tijdens de double exp
altijd maar werken
misschien vanavond na men werk![]()
Geachte heer bacardiboy-dh,
Naar aanleiding van uw post van 4 februari jl, leek het mij interessant om met uw gezelschap mee te mogen spelen. Zondag 6 februari as zal ik beschikbaar zijn voor deze sessie en mag u naar gelieve mij een verzoek sturen om mee te spelen. Ik kijk uit naar uw antwoord.
Met veel liefs,
Groot Opperhoofd.
Boom, baby!
Ik zag vandaag pas dat ze een nieuwe mode hebben neergezet: Nuke Town 24/7. Naam zegt het al. Waarschijnlijk kwam dit samen met de Double Exp weekend neem ik aan? Damn, je levelt echt tering snel als je Nuke Town HQ hebt. Lekker veel kills ook. Geweldig dit !
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Ja Nuke Town 24-7 is echt geweldig..
Vanmiddag in een uurtje tijd van lvl 28 naar lvl 39
S&D gaat daar ook wel erg lekker...
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers