MAV is inderdaad dat helicopter achtig dingetje. Je kunt erop gaan staan en jezelf vervolgens naar boven tillen. een soort lift dus! (elevator)
MAV is inderdaad dat helicopter achtig dingetje. Je kunt erop gaan staan en jezelf vervolgens naar boven tillen. een soort lift dus! (elevator)
De patch is uit en hij voelt echt super RAAR!
-de suppressions werken beter
-mensen met de usas-12 zijn nu zo hulpeloos dat je ze kan killen met Defib's! XD
(is 2x gebeurt vandaag!)
-verder moet ik echt wennen aan alle wapens het is alsof elk wapen heel veel extra recoil heeft voornamelijk de FAMAS
Bijnaaaa level 42, einde komt in zicht (a)
als ik 45 ben neem ik (mss) even en pauze en ga ik wat SP games uitspelen, maar ik blijf sowieso bf3 spelen daarna
Deed altijd TDM, maar conquest is ook best wel leuk kwam ik net achter![]()
Vandaag een sniper only server gespeeld, ik ben niet zo van de sniper maar dit soort potjes waar iedereen sniper is echt heel erg leuk.
Vandaag dan toch eindelijk 45 geworden! nu maar eens aan de singeplayer beginnen denk ik
Wat een vette sp is dit zeg ben op de helft denk ik haha alles klopt gewoon de omgeving het geluid de wapens tien malen beter dan cod3
hoe lang ben je met de game bezig? (off-line)
ik had begrepen dat die niet zo lang is namelijk.
en ik ben niet zo,n on-line gamer.
vandaar
In een paar uurtjes had ik het op Hard uitgespeeld. Makkelijk, en snel uitgespeeld
Denk je na 5 maanden weer eens lekker BF3 te gaan spelen. Ben je eerst 30min aan het downloaden en installeren, 2GB aan updates en KarkanHeb er wel weer even zin in! Nog meer online zo?
My very own homebrew!
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Lijkt me een strak plan Tuur! Ben je toevallig morgenavond vanaf 20.00h online?
My very own homebrew!
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers