ik heb het nu ook, alleen werkt hij nog niet 100% op mijn galaxy S2
Mijn naam daar is VanishNL
ik heb het nu ook, alleen werkt hij nog niet 100% op mijn galaxy S2
Mijn naam daar is VanishNL
Be yourself no matter what they say.
Voor degene die veel series en/of anime kijken, zou ik van harte SeriesGuide Show Manager aan willen raden. Het geeft aan wanneer de volgende episode uitkomt, geeft informatie weer over elke aflevering en houdt bij welke je nog niet gezien hebt. Zeer handig voor mensen zoals mij, waar er nogal wat tijd kan verstrijken tussen afleveringen door. Het ziet er ook nog eens gelikt uit ook, wat wil je nog meer.
Boom, baby!
Kennen jullie sneezies al?
En natuurlijk de nieuwe angry birds space die wel grappig is maar daar geloof ik wel in dat jullie die kennen
Ik heb een review van Gunman Clive geschreven en die verschijnt waarschijnlijk morgen op de voorpagina. Als je van platformers (en vooral Megaman) houdt, dan zit je voor de 1,59 die de game kost behoorlijk goed.
Edit: De game is er trouwens voor zowel iOS als Android
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Lets Golf 3 voor Android... en Gratis!!
Leuk bowling spelletje... uh golf... maar erg uitgebreid. Wel 800+ MB groot maar vet om te levellen en veel banen.
Is dat zo'n freemium game waardoor je niet 10 minuten lang kunt spelen zonder te betalen?
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Ja je hebt dan 5 energy punten... kan je dus 5 holes spelen. Ben je idd ongeveer 10 minuten mee bezig.
En je krijgt elk uur een energy punt... later krijg je ze sneller nadat je jou character gelevelt hebt.
Mja leuk om tussendoor dus te doen... lekker verslavend
Dus blijft gratis... je kan alleen niet veel achter elkaar spelen
Fs5 touch hockey en wordfeud is altijd wel leuk![]()
Zenonia 3/4 vandaag ontdenkt en ben gelijk verkocht echt hele leuke games als je van het RPG genre houdt
EDIT:
oh ja vergeten te zeggen het is gratis voor Android
Ik speel Advena op mijn android toestelook een action rpg
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Ik ben nog steeds met Cut the Rope Experiments bezig, ik ben echt zo'n verslaafde die overal 3 sterren moet hebben
Daarnaast heb ik Imaginary Range 1 en 2 uitgespeeld, gratis comics van Square Enix met minigames tussendoor (best vet). Verder speel ik GTA3, Asphalt 6 en Reckless Getaway.
Cut the rope bleek toch laatst malware in te zitten?
Be yourself no matter what they say.
Geen idee, zal wel een chinese kopie ervan zijn geweest. Nooit apps van onbekende chinese ontwikkelaars downloaden, die zijn vaak erop uit om je gegevens te jatten. Check altijd de permissies die de app vraagt.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers