Mijn oude ps3 is helaas stuk gegaan (YLOD) en ik wil de onderdelen ervan proberen te verkopen, nu heb ik de ps3 uitelkaar gehaald en heb van alles hier, maar ik weet niet wat-wat is en hoe alles heet...
![]()
Mijn oude ps3 is helaas stuk gegaan (YLOD) en ik wil de onderdelen ervan proberen te verkopen, nu heb ik de ps3 uitelkaar gehaald en heb van alles hier, maar ik weet niet wat-wat is en hoe alles heet...
![]()
Laatst gewijzigd door Zivicon; 12 maart 2011 om 19:48
Run with us, or run from us.
Psn: elvin_m94
ding waar je cd in stopt is disc drive i guess?![]()
Zonde dat je hem hebt opengemaakt, ylod-ps3 met nog sticker intact zodat de koper weet dat er niet met de ps3 gerommeld is leverd toch gauw nog tussen de 75 en 100 euro op
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Enige wat ik weet: Fan, moederboard en HDD
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Misschien niet door jou, maar een YLOD betekend doorgaans gewoon dat er wat doorgebrand is. Ik heb mijn YLOD ps3 ook gewoon aan iemand met meer verstand van elektronica gegeven en die heeft hem gewoon (tijdelijk) gefixt. En dit kun je eindeloos door blijven doen. Er zijn zat mensen die voor een leuk bedragje je YLOD ps3 overkopen om ze zo zelf te fixen.
Ik denk dat je van losse onderdelen een stuk moeilijker af komt.
Run with us, or run from us.
Psn: elvin_m94
Misschien heb je hier je eerste klant al.
Ligt eraan wat Sony morgen gaat zeggen, maar anders wil ik wel de WiFi card overnemen. Deze is bij mij kapot waarschijnlijk. En als de HDD ook prima is die misschien ook wel.
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers