Odd.. Ben al vanaf halverwege de middag online geweest.. Alleen net een uurtje offline gehaald omdat ik nog moest eten..Heb ff aan zitten kloten bij de ports, iemand die ff kan checken?
Regels zijn trouwens als volgt:
- Je sloopt niks van een ander, je steelt niks van een ander en je overlegt met de rest als je iets met een stuk land wil gaan doen (het moet een mooi dorpje worden)..
- Cheaten, hacken, grieven, spammen, schelden etcetera zorgen ervoor dat ik je kick en/of ban. En voordat iemand het in z'n hoofd haalt toch iets uit te gaan vreten, ik heb er geen problemen mee om de straffen door te trekken naar het forum.
- Je meld het hier als je mee wilt spelen en wat je username is. Vrienden en introducees zijn welkom, maar geef mij ff een heads-up. Wat je vrienden doen zijn jouw verantwoordelijkheid (tenzij zij hier op het forum zitten). Als je denkt dat ze rotzooi gaan trappen, nodig ze dan niet uit!
Misschien dat ik ze uitbreid, mocht dit nodig zijn.. Eigenlijk bespottelijk dat zoiets moet voor een spelletje, maar het moet wel 'fun & games' blijven.
En ja. Ik maak back-ups..
-edit- Ik zag Gangstha ff online.. Dus neem aan dat het nu dus naar behoren werkt..![]()

Minecraft 13w16a
Heb ff aan zitten kloten bij de ports, iemand die ff kan checken?

Met citaat reageren

. En met een headset zou natuurlijk erg vet zijn. Wordt TeamSpeak ook eens gebruikt. Morgen ben ik wel online 

, waarbij ie soepeler loopt?

(non-destructive off course..)
@
Favorieten/bladwijzers