Jah ik heb het er best vaak met Rinus over haha, vooral wat nou het doel is.. Maar eind van de maand zou ik is kijken of ik er geld voor over heb![]()
Kan helaas best snel verslaafd aan iets raken jah..
Challenges
Mountain fort
Underwater dome
Sky-city
PVP-toernament
Anders, namelijk:
Survival map
Jah ik heb het er best vaak met Rinus over haha, vooral wat nou het doel is.. Maar eind van de maand zou ik is kijken of ik er geld voor over heb![]()
Kan helaas best snel verslaafd aan iets raken jah..
Het is zo kut dat ik iedere keer savonds aan het werk ben, en Rinus iedere keer pas rond 14:00 is een keer uit zijn winterslaap komt.
Anders had ik al zoveel kunnen doen hahaha
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
The Hunger games!
Goed, gisteren begonnen aan SkyCity. Althans, de wolk (Disclaimer: not an actual cloud!) is er, nu moeten er nog huizen op.
Heeft iemand een goed idee voor een mountain fort? Biome? Stijl? Want weten we het volgende project al..
Daarna knal ik een survival-map op de server, moeten we wel een leuke vinden die we met z'n allen kunnen doen.
P.S. ik gooi de server straks pas online..![]()
heb nu ff die classic free mode gespeeld..
focking verslavend :p
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Classic free mode is niks..Je moet de real deal hebben..
Server is weer online btw.. Hard aan het werk aan Sky city!
Heb besloten dat voor SkyCity creative mode gebruikt mag worden..Eens zien waar mensen mee komen.
![]()
Ik wilde al gelijk zeggen dat dit nooit in survival gemaakt had kunnen worden!
Dan was je er wel erg lang mee bezig zeg haha![]()
Nou, eigenlijk ga ik onder de wolk wonen.. Wat maakt mij dat?
Waar blijf jij trouwens? Ik zag je laatst wel proberen in te loggen..![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers