Leuk bedacht
Maar goed het gaf weer eens wat levendigheid hier op het forum, is ook leuk om te zien hoe eensgezind wij als clan zijn. Hoop dat dit nog jaren zo blijft ook bij iTG ;-)
Ik vond het bashen leuker als de uitleg
Kunnen we hem als mod houden? please![]()
one shot, one kill, no luck, pure skill.
hahaha,ik ben er niet ingetrapt hoezo, ik zat gister bijna niet online.
ik had gister ook een goede grap. ik had de bril met doorzichtig voli onder de wc bril gedaan en als ze moesten pissen werd het een smeer boel.
1 april
sorry dat ik zo laat reageer maar kon er gister niet op, was bezig met tropisch aan het halen
welkom bij the clan psn name gta-kev
haha oke ik trapte er ook in! haha goede grap! ik vond het eerst maar raar en kon het haast niet geloven, maar toen wer Dg gebanned. wtfff, toen werd ik boos en trapte ik er in.
wat een kut grap![]()
heb me wel erg kunnen vermaken met al de mooie posts![]()
zie je wel, maar goed... ik moest lachen :-)
Vooral 31 maart lag ik 's avonds helemaal in een deuk achter mn laptopHet bracht wel lekker iedereen samen en het gaf een nostalgisch gevoel, allemaal op het forum, ouderwets gezellig op P3c. Zo gezellig dat ik ook weer actiever hier ben geworden
![]()
Laatst gewijzigd door kanzlooz; 2 april 2011 om 10:33
717 ps3clan forum-posts op de dag van de dg ban
http://ps3clan.nl/forums/member.php?u=22718
dan even vanaf hier verder navigeren![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Goed gedaan jongens.....topgrap want ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook ingetrapt ben. Ik had beter moeten weten aangezien ik weet hoe het achter de schermen eraan toegaat![]()
![]()
haha oh door wie dan?
door een zekere R. uit H.![]()
Hahaha.. the bastard.. ik weet zeker dat hij het B uit A ook verteld heeft. En probably nog genoeg anderenAnders was dit helemaal perfect
![]()
En ik maar denken dat die Resureyu wel weet dat ik nooit zo'n prutser mod zou laten worden.. Niet dus. Lekker vertrouwen weer..
![]()
Dus er is nu wel weer een vacature openen voor Mod![]()
Forza Ferrari!!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers