Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 18262728
Weergegeven resultaten: 406 t/m 407 van 407

Discussie: FIFA 11 Tournament - Kantine

Status
    Jeremy024's schermafbeelding
    itG Squadleader
    Gamer IDs

PSN ID: Jeremy024

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazhims3lv Bekijk bericht
    Aangezien ik vind dat je vooral voor het doel komt door idvduele acties en voor de rest is je enige tactiek counteren,(zal tegen PSV niet zo zijn)
    Dat was dan misschien tegen jou zo, maar ik heb vrijwel altijd het meeste balbezit. Zeker in de halve finale en finale zat ik telkens boven de 55% balbezit.

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Standaard

En toch had ik moeten winnen van je in de groepsfase!!

Balen dat nicholas ineens geen tijd meer had, vond hem met Jeremy toch misschien wel als de sterksten overkomen dit toernooi. Ze wonnen haast al hun potjes met speels gemak

Ook wonnen ze van mij, en heb ik kunnen zien dat ze serieus genomen () moesten worden. Jammer dat we alle 3 in een groep zaten en jammer dat Nicholas niet verder kon spelen, verder van dat vond ik het wel een leuk en vooral apart toernooi, dat je helemaal moet wennen (de meesten dan) met een team waarmee je geforceerd wordt mee te spelen

Zonder PSN uitval was het misschien nog verrassender geweest, aangezien we dan niet zoveel hadden kunnen oefenen.

Toch wil ik iedereen bedanken voor zijn tijd, inzet en plezier in dit toernooi Volgend toernooi een weer iets simpeler opzet, meer informatie volgt t.z.t. Hou in ieder geval het clanboard goed in de gaten als de iTG FIFA Competitie zijn einde nadert ;-)

Cheers

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 18262728

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten