Waarschijnlijk hoort Maikello een andere te hebben omdat er bij Elf specifiek 'Bremen' achter staat.. Werder kan nog verkeerd van een briefje zijn gelezen![]()
Waarschijnlijk hoort Maikello een andere te hebben omdat er bij Elf specifiek 'Bremen' achter staat.. Werder kan nog verkeerd van een briefje zijn gelezen![]()
There's a storm coming.
Nee sowieso niet, de eerste die hem krijgt mag een andere kiezen vind ikMaar 1 team door 2 members kan echt niet.
Reiverdemon en Herman allebei Valencia...moet iets geregeld worden
ben ik degene die met manchester city speelt?? aangezien er dark vader staat en niet darth vader XD. kom op je weet wel die gozer uit star wars XD
Ja maar shelly kent geen star warswe gaan zo even de loting trugkijken en alles corrigeren alles is wel goed verdeelt.
Ik denk dat er nog even heel goed gekeken moet worden naar de teams die mensen hebben gekregen als ik dit zo hoor. Daarnaast had jij hem sowieso eerder Elf. Bij mij stond namelijk eerst nog een streepje, omdat ze op het eind te weinig lootjes meer hadden. Jij mag dus lekker met Werder, geef mij maar een ander
.
Met Chelsea kan ik wel leven hoor. Het had erger gekund haha
Face the enemyaka GrimmNB_R3ap3r
In theorie is dat eerlijker gok ik. Ik was zelf niet aan het kijken toen er geloot werd, maar als jij hem als eerste had, is hij waarschijnlijk per ongeluk weer in de bak gegaan of zoiets. Dat zou dus betekenen dat dat voor mij een fout was, en voor jou gewoon je team is.
Maargoed het maakt mij niet uit. Ik vind Werder ook prima hoor, al heb ik natuurlijk liever een ander team. Ik neem aan dat de mensen die er over gaan er lang zat over gaan denken hoe ze dit gaan oplossen. We zien het dus wel.
Elf heeft het werder lootje gekregen. Dus die speelt met werder. Sorry goos ;-)
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
En mijn team?
Daar moet nog naar gekeken worden?
Yesss
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Wie wilt er ruilen? Ik heb fc twente maar ik kan daar echt niet mee spelen
Forza Ferrari!!
Idd.. een van de twee moet wss Villareal zijn denk ik.. de laatse poule klopt niet zo veel XD
There's a storm coming.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers