Ik krijg hem binnenkort ook op de deurmat. Was incl. deel 1 voor 25 euro (Hut.com). Kon ik niet laten liggen en vind AC gruwelijk!
@Sjakie, als ik met de update aan het spel begin is er dan niks aan de hand?
Ik krijg hem binnenkort ook op de deurmat. Was incl. deel 1 voor 25 euro (Hut.com). Kon ik niet laten liggen en vind AC gruwelijk!
@Sjakie, als ik met de update aan het spel begin is er dan niks aan de hand?
My very own homebrew!
Ik heb gisteren spel der afgegooit en me save game laten staan want ik was toch nog net begonnen en nu speel ik zonder patch.
Forza Ferrari!!
Je kan de update in precipe laten en gwn spelen.
De trophy die bugged is, is de trophy dat je alle boeken moet verzamelen.
De truuk is dan voordat je het laatste boek koopt om de patch te verwijderen, offline gaan en laatste boek kopen.
Als je die trophy dan hebt kan je de update weer opnieuw downloaden als je dat wilt.
Behoorlijk klote als je dit niet heb gedaan (zoals ik) aangezien al die boeken een fortuin kosten![]()
Er is een nieuwe patch 1.03
Uhm.. Als ik bijvoorbeeld niet alles 100% synchronisatie in alle sequenties heb. Moet ik dan Singleplayer weer overnieuw doen of kan ik gewoon zelf een hoofdstuk pakken en hem overnieuw doen zodat ik hem gewoon 100% haal?.
Forza Ferrari!!
Aah nieuwe patch, beter is het probleem opgelost met die trophy
Je kan via DNA alle stukjes opnieuw doen waar je geen 100% hebt
Forza Ferrari!!
Uitgespeeld![]()
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Net gekocht nu nog tijd vinden voor hem te spelen![]()
Moet je tijd voor vrijmaken, wat een top game.
Probeer ik ook , gistere al ff kunnen spelen ziet er echt top uit![]()
Heeft iemand het probleem dat je beeld zwart wordt en je ps3 freezes als je sequentie 1 van desmond wilt opstarten?
Ik namelijk wel... Iemand een oplossing?
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Ja ik zou ook zeggen, de game data verwijderen en dan opnieuw laten installeren. (Dus niet de de savegame verwijderen he)
Be yourself no matter what they say.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers