Zeker weten? Je mag best nog een paar dagen nemen, hoor.. :-)
Zolang de award maar mooi wordt, he.. :-)
Zeker weten? Je mag best nog een paar dagen nemen, hoor.. :-)
Zolang de award maar mooi wordt, he.. :-)
Ja, ik wil hem best nog even mooier maken, maar ik ben 4 dagen niet thuis.
En nu ben ik ziekk, geen zin om achter pc te zitten.
Jullie denken vast.. Wat een lul die Rinus! Eerst ons awards laten maken en dan er vervolgens niks mee doen? Dan heb je dat goed gedacht.. Ik ben ook een lul!
De reden is simpel..Jullie "artwork" zuigt!Ik mis de overweldigende creativiteit die de reden waren om dit board aan te maken. Zelfs wanneer we een eigen award als prijs geven levert dit slechts 3 inzendingen op. En dat is te weinig!
Nou goed, we hebben gisteren overleg gepleegd met de grote baas en als *kuch* inspiratie *kuch* voor jullie mogen we een game weg gaan geven aan de winnaar van deze contest!
Ik mocht kiezen uit 3 games en een t-shirt. En toen ik de titels zag wist ik meteen welke het ging worden. Want bij een design-contest hoort een game waarin design een grote rol speelt! Een game waarin je dingen kan creëren.
Mijn keus viel op ModNation Racers!
Ik heb het eens uitgerekend.. Alleen al voor het gezicht zijn er 399.656.250.000 mogelijkheden beschikbaar(dat is, als ze ondertussen niet nieuwe dingen hebben toegevoegd!) EN dat is zonder de plaatsing, grootte en kleur van de verschillende opties mee te nemen. Alleen al voor het gezicht zijn de opties EINDELOOS!
Dat het ook een race-game is? Ach, dat is maar bijzaak voor de echte creatievelingen onder ons, toch?
Voorwaarden staan in de begin-post en nu aan het werk! Contest eindigtwanneer ik daar zin in heb.nu 31 juni!
Hm misschien moet ik mijn award dan toch maar verbeteren deze wil ik wel graag hebben ;p
Ja ik heb het de eerste 2-3 weken dus heeel druk met school.
Dus dan kan ik ook nog wel wat leuks maken!
Hmmmm, mensen hebben echt te weinig vertrouwen in hun design-skills..
Haha ja of druk! ik zal er zo snel mogelijk mee bezig!
hehe, ik wel geprobeerd wat te maken maar op deze maten lijkt het eindresultaat meer op een zwart stipje met wat kleurtjes
Ik ga nog wel een poging doen deze week maar eerst recorden![]()
Nog 2 daagjes voor school knallen en dan zal ik iets moois maken![]()
Ik heb er ook één ingezonden.
Niet geschoten is altijd mis![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers