Zal bij mij als PC lullo Battlefield 2 zijn... waren lange dagen en nachten![]()
Zal bij mij als PC lullo Battlefield 2 zijn... waren lange dagen en nachten![]()
Ik denk zelf: GTA San Andreas, maar het zou ook Battlefield 2 geweest kunnen zijn.![]()
Denk dat bij mij bf2 nog steeds op 1 staat met +- 3800 uur
Mw2 sowieso
met ongeveer 1000 uurtjes op pc
En ongeveer 500 nog op ps3
Owja en warrock heb ik ook nog wel lang gespeeld
ongeveer 250 uurtjes
Laatst gewijzigd door BlackSkills123; 2 augustus 2012 om 15:47
Ik ben 15 dagen met mw2 online bezig geweest (ben pas prestige 5) en nog geen 15 dagen om prestige 15 bij black ops te halen, vervolgens ben ik in mw3 al bijna aan de 10e prestige in iets meer dan 8 dagen. Waar ik me lang mee bezig gehouden heb vroeger was gewoon runescape...
ik had op mw2 30 dagen online maar dat was op xbox
Counter-Strike: Source met al meer dan 5000 uur.
Fallout 3, toch zeker wel een 120 uren ingestoken, als het niet meer is, omdat ik overnieuw was begonnen.
Twitter: @SandmanNLD
Project: XGamerz.net
Dragon age of skyrim waren toch wel lange games maar heb ze alle 2 Platinum Av4jmi4CIAA313j.jpg
psn:daashaasjes
voor mij fallout en skyrim. ik weet niet precies welke van de twee want ik ben nog steeds met ze bezig en ik heb ze al vanaf het begin :p
Skyrim is voor mij wel een toppunt met 145 uurtjes als ik multiplayer gaming niet mee tel
Ik denk zelf dat ik de meeste uren heb zitten in all time classic FF7, die heb ik een keer of 5 uitgespeeld. met +- 70-80 uurtjes gemiddeld.
Online gaming zu ik niet weten wat het is: ik verwacht mmorpg Ragnarok Online.
ik ben nooit lang bezig met een spel
maar dan denk ik assassins creed 3 ik game dan ook gewoon door
mijn meest gespeelde game is sowieso Flight Simulator X, paar week geleden de 8000 uur gehaald.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers