Netjes![]()
Die Daffi jonguh, wat een baas.
"Oh, deze is ook erg leuk! Ik kan 'm meezingen!"
Op een gegeven moment was iedereen dood, iedereen Baby van Justin Bieber zingen
Baby, baby ooh, baby baby baby oooooh! Haha!
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Hebben jullie ook wel eens last van een dip?
Dat je lekker de hele week aan het killen bent. Dat je merkt aan je speelwijze dat je steeds betere scores krijgt.
En dan op een gegeven moment een dag later gaat gamen en je totaal kansloos doelloos en niets meer kan raken. Je bij elke kill die gemaakt wordt denkt van waarom zag ik die niet?
Of ben ik de enige? Ik heb nu zo'n dip. Gisterenavond begonnen en vanmorgen maar gestopt want het ging echt compleet zwaar kut. OMG!!%$#&^$
My very own homebrew!
ik heb die dip zo gauw ik in mijn eentje speel, aangezien ik dan alleen maar van die autistjes in mijn team heb die dan niks kunnen en alleen maar doodgaan. waardoor ik dus ook slecht ga en hun dan allemaal weer van die air support in de lucht hebben..
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
ben ook weer terug online, na 3 weken gips.
![]()
Tanks to gazhims3lv
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Twitter: Wvellinga
tja me chickie wordt alweer 26 (=lees: bejaard) dus wordt idd weer tijd voor een jonge kut.. 18 jaar ofzo.. mja dat klinkt wel goedmaarrrt hij bedoelde neem ik aan met een KOMMA.. hij is niet zo van de leesttekens omdat hij meestal snel typt tussen de Modern Warfare potjes door
.. verslaafde !!
pff gooien ze dus de servers plat
iemand die weet wrm ?
*update*
hmm strange hij is weer online
Laatst gewijzigd door kingduckie13; 7 maart 2012 om 21:28
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers