sexy maps
sexy maps
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
zeker sexy, alleen jammer dat er geen normale mp map bij zit lijkt nu alsof ze er goedkoop vanaf komen met elke maand nieuwe maps. de laatste Oasis is echt stoer met S&D![]()
Iemand morgen proberen in party?
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
ZOA, ik heb een tijdje niet gespeeld want mijn internet was naar de klote...
maar nu weet ik wat het was, mijn range.extender voor m´n wifi deed het op een of de andere manier niet meer goed waardoor ik soms een verbinding had van een balkje. nu heb ik gewoon een internetkabel door het hele huis gelegd
En nu doet het weer goed![]()
radarmannetje
º¤ø„¸ ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨ ¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸HARDSTYLE„ø¤º°¨
„ø¤º°¨ FOREVER ¨°º¤ø„¸
If you ain't dutch you ain't much
vandaag weer even flink aan het bikkelen geweest nou bijna 18th prestige, zeker met double exp schiet het lekker op.
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Wie vanavond zin om bij elke map out of the map te doen?
kan kk bij survival in mij eentje out of the map kunnen komen? zoja, hoe?)
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Dit weekend alweer dubbel xp!
`
Oke ik invite je nu
Vanmiddag met @pansj @RM--RM @SRmarkius en @NLsoldaat out of the map gedaan was gezellig. En vanavond nog met @RM--RM en @SRmarkius nog ff out of the map gedaan op lookout en al die mijnen sprongenvoom hoog en ontplofde en we gingen niet dood Hahaha
Wat een baas! Btw, deze gast schijnt de eerste ninja defuse gedaan te hebben![]()
Pff, MW3 is ook zo makkelijkGister weer eens gespeeld in een week, haalde meteen 65-13...
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
bam en haha soldaat we dont give a fuck about kd :p
`
Dat zullen we ook maar eens van het weekend doen, of niet?![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers