Das niet aardig Shelly![]()
.
hahaha dat kut filmpje van jou, drunk![]()
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Kwam zondag nog een sticker tegen van InTheGame.nl op een prullebak :p
Vast en zeker Baco... klopt?
niet alleen first look, ook bij het CS heb ik voldoende stickers gezien
Ik heb me ingehouden deze keer MostertHeb er maar een stuk of 3 geplakt (op mensen na)
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Ik zag ze richting de jaarbeurs al en op een deur na de ingang.
Je kon goed zien dat jullie zijn geweest
Vond het maar belachelijk klein btw en viel niet zoveel te doen, denk ook niet dat ik volgend jaar nog ga.
wij hebben m alleen bij die eettent gezien op de prullenbak ....
firstlook was vet..
paar games gespeeld, MW3 overtuigd, paar brillen 'geleend' en het allerbelangrijkste ..! my Kratos figurine gekocht.. in the end there will only be chaos! mwuhahahaha
Jammer genoeg kon ik er op de zaterdag niet bij zijn. Wel was ik op de zondag geweest. Wat waren de boothbabes lekker zeg dit jaar. Echte Hollandse babes.
Uiteindelijk ook de Miss Booth Babe Award gekeken en Melissa Sneekes (Ex-Miss Nederland 2007) had de meeste stemmen. Nou ben ik er dus pas achter gekomen dat zij beweerd dat René van der Gijp haar vader is. Weet iemand of dit ook echt zo is? Heb nog een aflevering gekeken waarbij van der Gijp zei dat het best zo kon zijn omdat René relatie had met haar moeder. Een grote raadsel, maar wat een toeval.
Laatst gewijzigd door Lashroman; 5 oktober 2011 om 22:48
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers