hey
Ik heb dus een probleem ik heb de nieuwe mappack escalation geshared en nadat ik escalation had gedownload werkt de multiplayer niet meer hij blijft maar laden zombies en campaign werkt wel gewoon heeft iemand hier een oplossing voor mij?
hey
Ik heb dus een probleem ik heb de nieuwe mappack escalation geshared en nadat ik escalation had gedownload werkt de multiplayer niet meer hij blijft maar laden zombies en campaign werkt wel gewoon heeft iemand hier een oplossing voor mij?
Probeer even je game data te verwijderen, cod opnieuw te installeren en dan via de ps store de mappack opnieuw te downloaden.
Maar de mappack is niet van mij.Ik heb hem gekregen heb je dus nog andere oplossingen?
Die kan je dan gewoon via zijn account opnieuw downloaden, gaan geen shareplekken verloren, vraag het gewoon ff aan je sharer.
had ik bij cod4. heeft met je connectie te maken. is bloed irritant heeft voor mij 2 weken geduurt @ cod4
ik heb een poosje geleden ook zo'n soort probleem gehad bij een update..
heletijd wachten op laden. zit je eindelijk in een game, zegt het: geen actieve internet verbinding ofz... dit heeft ongeveer 1,5 week tot 2 weken geduurd. bij mij is het uit zichzelf opgelost.
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers