Ja, ik leef nogOm dat te bewijzen leek het mij een leuk idee om een meeting te houden, bij mij! Ik heb het hele weekend het rijk voor mij alleen dus moet er goed gebruik van maken ook.
Het is alleen wel al morgen, dus beetje op de valreepMocht je toch tijd en zin hebben om te komen, gezellig!
Wie wat waar?
Weideland 24
1567 EA in Assendelft (vlakbij Zaandam)
Station Krommenie/Assendelft is op een pisboog afstand, ik kan iedereen ophalen met de auto mocht je met de trein komen
Slaapplek heb ik, mocht je willen crashen dan is het mss handig om zelf ff een deken ofzo mee te nemen, matrassen heb ik denk wel genoeg
Je mag je PS3 / TV meenemen, ik heb 2 TV's 32".. en 1 PS3, 4 controllers... Beneden is denk wel ruimte voor 4 TV's ofzo. We vogelen wel wat uit. Spreek wel met elkaar af wie wat meeneemt zodat er niet dalijk 4 vrachtwagens staan met een shitload aan TV's/PS3's![]()
Verder zorg ik wel voor eten&drinken, mocht je specifieke voorkeur voor sterke drank oid dergelijks hebben, graag zelf meenemen, anders sta ik met een gall&gall aan overgebleven flessen van 15 p/s![]()
Bier en wat standaard drankjes (cola, bacardi, bier etc) haal ik zelf in huis. Moet alleen wel weten wat de opkomst ongeveer is, zodat ik wel genoeg in huis heb ;-)
Mocht je dus toevallig niets te doen hebben morgen, heb je zin om te komen, iedereen is welkom :-) Hopelijk zien jullie nog kans om ff langs te komen!
Let wel; na 1 uur 's nachts rijden er geen treinen meer vanaf 't station hier.
Huidige opkomst:
Baco
Ricotjuhh88
Resureyu
NL-Funfunner
Rinus
Tuureluur

Om dat te bewijzen leek het mij een leuk idee om een meeting te houden, bij mij! Ik heb het hele weekend het rijk voor mij alleen dus moet er goed gebruik van maken ook.
Mocht je toch tijd en zin hebben om te komen, gezellig! 
Met citaat reageren

onze meetingen zijn EN leuker EN minder voorkomend 

Favorieten/bladwijzers